Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: شهید بهشتی با ایمان خالص برای تحقق جامعه اسلامی تلاش کرد و آخر در راه مکتب حضرت امام راحل و اسلام به شهادت رسید.

به گزارش تیتر آزاد، حجت‌الاسلام محمدیان در گفتگوبا خبرنگار ما، به مناسبت هفتم تیر ماه گفت: شهید بهشتی با ایمان خالص برای تحقق جامعه اسلامی تلاش کرد و آخر در راه مکتب حضرت امام راحل و اسلام به شهادت رسید.

محمدیان اظهار داشت: شهید بهشتی یک مبارز انقلابی بزرگی بود که هم در صحنه سیاست و هم در صحنه دین و تبلغ از ارزش های اسلامی در مقابل زورگویان و ظالمان دفاع می کرد.

وی افزود: دشمنان در آن زمان تفکر شهید بهشتی و مطهری را مورد هدف قرار دادند، ولی خون آنان چنان حرارتی ایجاد کرد که تا قیام قیامت کینه منافقین از دل آنان بیرون نمی رود و به برکت خون این شهیدان والا مقام منافقین رسوا شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر حفظ هوشیاری و آگاهی مردم، نمایان شدن چهره منافقین، نابودی گروهک‌های ضد انقلاب، ایجاد آرامش و امنیت در کشور، افشای مداخلات و عملیات روانی استکبار جهانی را از پیامدهای حادثه هفتم تیر بیان کرد.

انتهای پیام/