Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه این هفته شهرستان آزادشهر با امامت امام جمعه موقت این شهر برگزارشد.

به گزارش تیترآزاد، حجت الاسلام رمضان کوهساریان امام جمعه موقت آزادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت خویش و مومنان به تقوای الهی، اظهار کرد : نماز از لوازم بندگی خداست و بی نماز در صف پیروان شیطان قرار دارد.

وی تصریح کرد: ادارات ما باید نماز جماعت را با شکوه بیشتری برگزار کنند و ضروریست که مدیران به نماز جماعت اهمیت بیشتری بدهند.

حجت الاسلام کوهساریان در ادامه، سعادت بشر را مشروط به داشتن ۴ علم اعلام کرد و بیان کرد: امام صادق (ع) می فرمایند: خداشناسی، خودشناسی، وظیفه شناسی و دشمن شناسی علومی هستند که برای بشریت سعادت آفرین می باشند.

خطیب جمعه آزادشهر ادامه داد: برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت انسانها باید بتوانند دشمنان خود و حیله های آنها را بشناسند و این دشمن شناسی از موارد لازم برای هر شخص، هر امتی و هر دولت و حکومتی است.

امام جمعه موقت آزادشهر افزود: برای ملت‌های مسلمان، مثل آفتاب در آسمان، روشن است که دشمن اصلی آنها آمریکا، اسرائیل و آل سعود می‌باشند و این اشتباه است که عده ای فکر کنند راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور ارتباط با آمریکاست.

وی خاطرنشان کرد: نفوذی های منافق، دشمن بدتر از آمریکا می باشند. منافقین همواره ضربه‌ی اصلی را به ملت مسلمان می زنند که متاسفانه در مدارس و ادارات ما نفوذ کرده و از غرب خط می گیرند.

حجت الاسلام کوهساریان تاکید کرد: متاسفانه این منافقین در مدارس و دانشگاه ما نفوذ و افکار جوانان ما را مغشوش کرده و یاس و نامیدی ایجاد می کنند. اسلام و مسلمانان همواره بدترین ضربه را از منافقین خورده اند.

خطیب جمعه آزادشهر با اشاره به سایت دپو زباله اظهار کرد: حقوق مردم آزادشهر ضایع شده است. هر نماینده ای و هر مسئولی، برای شهرستان و شهر خودش کار می کند، بودجه می‌آورد و کارخانه ایجاد می کند، اما متاسفانه آنچه نصیب شهرستان آزادشهر شده، زباله های شهرستانهای اطراف است.

امام جمعه موقت آزادشهر تصریح کرد: ریشه این محرومیت دوری دل ها و نداشتن اتحاد است. مسولین،سیاسیون و مدیران بیایند و تفرقه را کنار گذاشته و وحدت ایجاد کنید و به فکر اوضاع معیشت مردم باشید.

وی در ادامه از لزوم حضور امام جمعه در مسجد جامع هر شهر گفت و اعلام کرد: هیات امنای مسجد جامع افرادی کارآمد هستند اما این کافی نیست. مسجد جامع مرکز تجمع مردم می باشد و حضور نماینده ولی فقیه در آنجا الزامیست.

وی در پایان گفت: امام جمعه مدافع حقوق مردم است، با مسولین نالایق برخورد و از خادمین مردم حمایت می کند، به همین خاطر پشتیبانی از ائمه جمعه توسط مردم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق مردم، لازم و ضروری است.

انتهای پیام/