Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: حضور شما در راهیان نور به دشمن می فهماند که این مملکت هنوز از جوانان انقلابی خالی نشده است و دختران و پسران انقلابی‌ای دارد که اگر خدای ناکرده قرار باشد اتفاقی بیفتد مثل حسین فهمیده ها، مهدی باکری ها و همت ها جلوی دشمنان خونخوار می ایستند.

به گزارش تیتر آزاد، احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در افتتاحیه متمرکز مرحله دوم راهیان نور دانش آموزی دختران استان گلستان، اظهار کرد: معمولا در برنامه های راهیان نور، صحبت از تجدید میثاق با شهدا و کسب معنویت است. اما دو مورد است که باید به آن اشاره کنم.

وی افزود: نخست آنکه ارزش کاری که شما دانش آموزان انجام می دهید، به اندازه لشکر ۱۰۰ هزار نفری محمد رسول ا... است که ۳۰ سال پیش به امر امام برای دفاع از کشور به جبهه اعزام شدند. آن زمان این لشکر در برابر صدام که به نیابت از آمریکا با کشور ما می جنگید ایستادند، اما کاری که شما انجام میدهید، ایستادن در برابر خود آمریکاست.

گوهری راد خاطرنشان کرد: وجود شما و این هیمنه‌ای که شما دارید ، این ۲۰۰ هزاردانش آموزی که قرار است به مناطق جنگی بروید و از آن بازدید کنید، مشت محکمی به مانند سایر مشتهایی است که در موارد دیگر به دهن آمریکا زده ایم. باور کنید حضور شما در مناطق عملیاتی و اینکه نشان می دهد هنوز شما فرزندان انقلاب آن انگیزه انقلابی اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس را دارید، باعث ترس و واهمه‌ی دشمنان شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: حضور شما در راهیان نور به دشمن می فهماند که این مملکت هنوز از جوانان انقلابی خالی نشده است و دختران و پسران انقلابی‌ای دارد که اگر خدای ناکرده قرار باشد اتفاقی بیفتد مثل حسین فهمیده ها، مهدی باکری ها و همت ها جلوی دشمنان خونخوار می ایستند.

وی ادامه داد: مورد دوم آنکه، معمولا استکبار برای استحاله و شبیخون فرهنگی، سعی می کند جامعه را از الگوهای ارزشی خالی کنند و وجود جوانان از ارزشها تهی شود. این حرکت شما یعنی تاکید بر اینکه شما در سرشت خود، به ارزشها پایبند هستید و در زندگی دارای هدف مقدسی می باشید و این ارزشها و این هدف باعث می شود که دشمن نتواند در شما تاثیر بگذارد.

گوهری راد در پایان برای دانش آموزان شرکت کننده در راهیان نور آرزوی سفری پر از معنویت و خوشی کرد و گفت: دیدن مناطق ۸ سال دفاع مقدس اقتدار جوانان و مملکت ما را نشان می دهد و این برای ما خوشنود کننده است.

انتهای پیام/