Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مراسم یادواره شهدای گمنام و شهدای مسجد امیرالمومنین آزادشهر شب گذشته با سخنرانی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان و حضور پر شور مردم ولایتمدار آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در مراسم یادواره شهدای گمنام و شهدای مسجد امیرالمومنین آزادشهر ضمن عرض تبریک هفته دفاع مقدس در خصوص یادواره های شهدا اظهار کرد: یادواره‌های شهدای ما، مراسمات عزداری و مجلس ختم نیست، بلکه مراسم اقتدار و عزت ملت ایران و مراسم فتوحات نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: شهدای ما متعلق به یک محله، شهرستان و یا استان نیستند، بلکه آنها متعلق به همه‌ی ملت ایران می باشند و ما ه تک تک آنها افتخار می کنیم، زیرا مجاهدت و قیام آنها برای حفظ اسلام و تمامیت ارضی ایران اسلامی، حفظ کرامت و ارزشهای انسانی و تبعیت از امام عظیم الشان ما بود.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: شهدای ما از حلال خود گذشتند تا امروز جامعه از حرام چشم پوشی کند. شهدای قدرت واقعی این ملت و محور حقیقی وحدت ما می باشند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان ادامه داد: دوران دفاع مقدس امتحان بزرگ ملت ایران بود و ملت ما از این امتحان سربلند و پیروز بیرون آمدند. ما در دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار شهید، ۸۰۰ هزار جانباز و ۶۰ هزار آزاده تقدیم این انقلاب کردیم.

سخنران مراسم یادواره شهدای مسجد امیرالمومنین آزادشهر تصریح کرد: امروز، امتحان، امتحان نخبگان است. نخبگانی که باید مراقب باشند از ملت عقب نمانند. در جنگ نرم و جنگ احزاب ۸ ماهه سال ۸۸ نخبگان از ملت عقب ماندند. اکثر نخبگان در ان امتحان جا زدند و نتوانستند حقیقت را به خوبی تشخیص دهند، اما مردم ما بدون توجه به نخبگان، مستقیم با امامشان ارتباط گرفتند و حماسه ۹ دی را خلق کردند و مهر تایید بر حقانیت انقلاب اسلامی و این راه و منطق سید الشهدا زدند.

وی گفت: ملت ایران یکبار دیگر تاریخ را وارونه کردند و اثبات کردند با هوشمندی، آگاهی ، امام شناسی و دشمن شناسی دیگر نخواهند گذشت کربلایی دیگر اتفاق بیفتد و سر حسین بن علی‌ها از تن جدا گردد بر نیزه رود. بزرگترین پیروزی ۸۸ نگران شدن دشمن و کج اندیشان و بدخواهان داخلی بود.

2

سردار معروفی بیان کرد: دشمنان خانگی و بدخواهان داخلی انقلاب اسلامی آبروی ملت ایران را تا لبه‌ی پرتگاه بردند، اما ملت عظیم الشان ایران با قیام خودجوش ۹ دی مهر باطل بر آنها زدند و انقلاب را تثبت کردند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اعلام کرد: دشمن امروز در یک عملیات روانی گسترده به جنگ ملت ایران آمده است. آنها به دنبال تصرف ذهن ملت ایران هستند نه زمین ما و در تلاشند تا در اعتقادات، تمایلات، اراده و قلب ما تغییر ایجاد کنند.

سخنران مراسم یادواره شهدای مسجد امیرالمومنین آزادشهر اظهار کرد: ما باید بسیار مواظب باشیم زیرا دشمن امروز در خانه های ما لانه کرده و ایمان فرزندان ما را هدف قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما بعد از برجام در اعترافات خود گفتند؛ در خاور میانه و در ایران با یک ابر حریف طرف هستیم ( منظور امام خامنه‌ای) که نقشه های ما را می داند و به زیبایی رصد می کند و به موقع برای ملتش تشریح و تبیین می کند و ملت نیز به زیبایی از او اطاعت می کنند.

سردار معروفی افزود: دشمن امروز ولایت را نشانه گرفته است و می خواهد بین ملت و امامشان فاصله بیندازد زیرا می داند که قدرت ما بخاطر در کنار هم بودن امت و امام امت است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تصریح کرد: دشمن امروز دعوایش با ملت است، زیرا این ملت پای نظام، انقلاب اسلامی، آرمانها و ولایتشان ایستاده اند. آنها تنها دولت ما را تحریم نمی کند بلکه ملت را تحریم می کنند و با فریبکاری دم از انسانیت و حقوق بشر می زنند در حالیکه انسانیت حقوق بشر دروغین آنها به اندازه انسانیت موجود در حقوق حمایت از حیوانات دین ما هم نیست.

وی در پایان گفت: ما باید امام خود و دشمنان آن را به خوبی بشناسیم تا در فتنه‌ها گیر نکنیم و در صزاط مستقیم که مسیر ولایت است باقی بمانیم. زیرا امام علی (ع) می فرمایند، ای مردم صراط مستقیم من علی هستم و با من در صراط مستقیم به سمت حق و حقیقت حرکت کنید.

تهیه خبر : پویا رجبلو

انتهای پیام/