Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مستند «پدر قلب من» درباره زندگی شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی، از استان گلستان همزمان با سالروز تولد وی در نهمین جشنواره فیلم مردمی عمار ارائه می‌شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، مصیب کوهی مشایخ نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم مستند «پدر قلب من» درباره ارائه این فیلم در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فیلم مستند «پدر قلب من» نقد درون گفتمانی پیرامون موضوع شهید مدافع حرم است و در این فیلم مستند به زندگی شهید حاج احمد غلامی فرمانده تخریب سپاه نینوای استان گلستان پرداخته شده است.

وی افزود: مراحل فیلم‌برداری این فیلم در شهرستان آزادشهر و روستای خوش‌ییلاق انجام شده و در این فیلم سعی کرده‌ایم به برخی از چراها و سوال‌هایی که برای برخی افراد درباره شهدای مدافع حرم پیش می‌آید جواب بدهیم.

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم مستند «پدر قلب من» درباره این فیلم مستند افزود: این مستند با همکاری صدا و سیمای مرکز استان گلستان تهیه و تولید شده و مراحل پیش تولید، تولید و تدوین آن حدود 4 ماه به طول انجامیده است.

این مستندساز جوان استان گلستانی افزود: نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار دی ماه 97 در تهران و شهرستان‌های مختلف ایران برگزار می‌شود.

کوهی مشایخ همچنین گفت: 2 اثر «سفیر عشق» و «محبت به آقا» را نیز به عنوان تهیه کننده و کارگردان در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ثبت کرده که مستند «سفیر عشق» نقد و تحلیل درون گفتمانی علمای اهل سنت ایران در خصوص نقش داعش در براندازی خاورمیانه و انعکاس و جلوه داده چهره اسلام در جهان را بررسی کرده و در این فیلم به نقش وحدت و جایگاه آن در جهان اسلام پرداخته شده است.

وی افزود: این مستند نیز با همکاری موسسه رسانه‌ای ولایت و موسسه فرهنگی و هنری اندیشه‌پژوهان استان گلستان و گروه رسانه‌ای نوین و تبلیغی مٌبشر فیلم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تهیه شده است.

کوهی مشایخ اظهار کرد: موضوع مستند محبان آقا نیز به توجه و ارادات اهل سنت ترکمن صحرای استان گلستان در ماه‌های محرم و صفر و نحوه مراسمات آنها برای امام حسین(ع) است.

انتهای پیام/