Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شب گذشته به مناسبت گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و هفته مبارزه با مواد مخدر، جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، به همت کمیته برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان و با همکاری بخش خصوصی و مجوز شورای تامین شهرستان آزادشهر، بمناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر جشن بزرگی در سالن وحدت شهرستان با حضور شخصیت های هنری کشوری برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از مردم و مشئولین شهرستان آزادشهر برگزار شد.

از نکات قابل توجه این مراسم، حضور چهره های هنری مطرح کشوری و استانی از جمله، "آزاده نامداری" بازیگر و مجری توانمند کشور، اجرای زنده خواننده کشور "علیرضا روزگار"، بمب خنده استان گلستان، "قارنلی" و "علی اکبر سلطانعلی" بازیگر و خواننده تیتراژ پایانی سریال مختارنامه نیز بود.

لازم به ذکر است: سخنران این مراسم، "دکتر فدا حسین مالکی" دبیرکل سابق ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری بود.

در قسمتی از این برنامه، دکتر صابری نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، به حاضرین و مسئولین حاضر خیرمقدم گفت.

در بخشی دیگر دکتر فدا حسین مالکی دبیرکل سابق ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در سخنان خود ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: در زندگی و سیره ائمه اطهار نکاتی نهفته است که قطعا، اخلاق و معرفتی که در زندگی این بزرگان بود از مهمترین این شاخصه بوده است.

وی در ادامه افزود: ایران امروزه پیشتازترین کشور و پرچم دار مبارزه با افراطی گری و مبارزه با مواد مخدر در منطقه و دنیا است.

دبیرکل سابق ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بد اخلاقی که کشورهای دیگر نسبت به دیگر کشورهای مسلمان انجام می دهند اصلا قابل قبول و مورد تایید نیست.

وی افزود: خطر مواد مخدر بسیار فراوان است، چراکه خانواده را از هم می پاشاند و نابود می کند.

انتهای پیام/