Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام خامنه ای فرمودند:وقتی در داخل محیط فتنه، کسانی با زبانشان صریحاً اسلام و شعارهای نظام جمهوری اسلامی را نفی میکنند، با عملشان هم جمهوریت و یک انتخابات را زیر سؤال میبرند، وقتی این پدیده در جامعه ظاهر شد، انتظار از خواص این است که مرزشان را مشخص کنند، موضعشان را مشخص کنند. ۱۳۸۸/۱۰/۲۹

به گزارش تیتر آزاد، یوم ا... ۹ دی یکی از معجزات جمهوری اسلامی بود که با وجود همکاری تمامی سرویسهای جاسوسی دشمنان انقلاب و همراهی منافقین و معاندین داخلی در غبار آلود کردن اوضاع و ایجاد فتنه، در زمانی که خواص مصلحت اندیش از ترس روزه سکوت گرفته بودند، خداوند متعال دلهای مردم را به سوی حقیقت هدایت کرد و تمامی آن توطئه ها با حضور مردم در صحنه خنثی شد.

با وجود گذشت ۹ سال از آن فتنه و این معجزه بزرگ، متاسفانه برخی از مسئولین با وجود مشاهده حضور میلیونی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی، هنوز هم در فکر مطلحت اندیشی هستند و عده ای دیگر که دل در گرو آمریکا و غرب دارند، در تلاشی مضاعف برای تطهیر جریان فتنه و کمرنگ کردن یوم ا... ۹ دی می باشند.

یکی از مصادیق همین تلاشها و مصلحت اندیشی ها ، برگزاری امتحانات نهایی پایه ۹ و 12 (سوم متوسطه اول و سوم متوسطه دوم) در صبح روز یوم ا... ۹ دی است که چند سالیست توسط آموزش و پرورش صورت می گیرد.

تلاشی که گاهی با همراهی مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و نواحی همراه می شود و بخاطر برگزاری امتحانات، کودکان و نوجوانان ما از حضور در راهپیمایی یوم ا... ۹ دی جا می مانند و این موضوع تلاشی خاموش برای به فراموشی سپردن ۹ دی در بین نسل آینده این انقلاب است.
نسلی که در چند سال اخیر، جمعیت جوان و نیروی محرک این انقلاب را تشکیل خواهند داد و با فراموشی یوم ا... ۹ دی، ذهن های آماده تری برای فریب خوردن توسط استکبار و جریان معاند داخلی را دارند.

امسال هم متاسفانه در بررسی امتحانات مدارس، شاهد برگزاری امتحانات نهایی (از وزارت خانه روز انها مشخص می شود)، در دو پایه ۹ و ۱۲ هستیم. هرچند در شهرستان آزادشهر، رئیس آموزش و پرورش جلوی برگزاری امتحانات در یوم ا... ۹ دی در دیگرپایه ها را گرفته است، اما همین اندازه نفوذ هم خطرناک است.

ما امیدوار بودیم وزیر جدید، با بصیرت تر باشد و انقلابی عمل کند، اما متاسفانه باید گفت که مجلس در رای اعتماد به وی اشتباه کرده است.

مقام معظم رهبری فرمودند، انتظار از خواص این است که مرزشان را مشخص کنند، موضعشان را مشخص کنند.

اینکه مسئولی مخالف یوم ا... ۹ دی و موافق جریان فتنه باشد، آغاز فتنه‌ای جدید در این نظام است.

همانگونه که مستندات به دست آمده و اعترافات آمریکایی ها و غربیها نشان می دهد، فتنه ۸۸ توسط استکبار برای براندازی نظام مقدس اسلامی برنامه ریزی شده بود که توسط برخی از معاندین و منافقین داخلی انجام شد و تعدادی از مردم فریب خورده نیز با آنها همراهی کردند. اما بعد از واقعه عاشورای ۸۸ همه‌ی مردم از استکباری بودن این نقشه آگاه شدند و تنها فتنه گران و عوامل استکبار در میدان ماندند.

با گذشت زمان و تلاشهای انجام شده توسط برخی از نفوذی ها که درسمت های بالای نظام مشغول به خدمت بودند و می باشند، جریان معاند از غفلت جریان انقلابی استفاده کرده و سعی در تطهیر جریان فتنه دارد.

جریان معاند در حال تلاش است تا فتنه ۸۸ را مسئله ای انتخاباتی معرفی کند و با استفاده از انحراف احمدی نژاد از مسیر ولایی ، درست بودن مواضع فتنه گران را به اثبات برساند. در حالی که فتنه ۸۸ ربطی به انتخابات و مسائل پیرامون آن نداشت و به اعتراف خود فتنه گران و سران فتنه، انتخابات بهانه بود و آنها اصل نظام را نشانه رفته بودند.

آری جمعیت فریب خورده اواخر خرداد و اوایل تیرماه سال ۸۸ شاید به خیال تقلب در انتخابات به خیابانها می ریختند، اما بعد از سخنرانی های مقام معظم رهبری و دعوت به قانون مداری و رجوع به قانون توسط ایشان و شعارهایی ضد نظامی که عوامل نفوذی ضد انقلاب در بین معترضان به انتخابات می دادند، مردم فریب خورده کم کم آگاه شده و راه خود را از ضد انقلاب و مزدوران استکبار جدا کردند.

جوانان عزیز کشور باید بدانند: اولا، انحراف احمدی نژاد از مسیر ولایتمداری، دلیلی بر صحت سخنان فتنه گران بر تقلب در انتخابات نیست. زیرا این دو موضوع ربطی به هم ندارد. اینکه منتخب مردم بعد از رای آوردن راه اشتباهی را دنبال کند، دلیلی بر تقلب در انتخابات نبوده و نیست.

در ثانی، اگر احمدی نژاد بعد از ۶ سال واقعیت درونی خود را نشان داد ، کروبی و موسوی در همان روز اول ضد ولایی بودن خود را با دهن کجی به نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری نشان دادند. دلیلی که احمدی نژاد را فردی منحرف و نالایق برای کسب سمت رئیس جمهوری نشان می‌دهد، بسیار ضعیف تر از دلایل انحراف، بی لیاقتی، فساد و عناد موسوی و کروبی یا همان سران فتنه است.

در پایان باید گفت، جریان فتنه عوامل نفوذی استکبار بودند و حامیان آنها نیز دل در گرو غرب و آمریکا دارند. جریانی که به گواه مستندات با حمایت تمام قد کشورهای استکباری و ضد اسلام قرار گرفت.

با توجه به واضح بودن مزدوی فتنه گران برای استکبار و با توجه به متن قرآن کریم که هر گونه راه تسلط مشرکان و کفار را بر مسلمین نفی می کند، باید گفت که مسئولینی که از فتنه ۸۸ حمایت کرده و می کنند و نسبت به یوم ا... ۹ دی زاویه دارند ، باید از سمتی که در آن مشغول به فعالیت هستند عزل شوند. زیرا اینان در تلاش برای تسلط استکبار بر مسلمین بوده و می باشند.

همچنین مسئولینی که مواضع خود را نسبت به فتنه گران مشخص نمی کنند، یا باید اعلام برائت زبانی و عملی نشان دهند و یا اینکه آنها نیز از سمت خود عزل شوند.

متاسفانه چند سالی است که مسئولین از حضور در راهپیمایی ۹ دی خودداری می کنند که این خود جای تامل دارد. از این موضوع بدتر، محدود کردن برگزاری مراسم یوم ا... ۹ دی به محیط مساجد و مصلی ها می باشد.

در پاسخ به مسئولین کشور که می گویند به دلایل امنیتی مراسم ۹ دی باید در محیط سر بسته انجام شود باید این سخن امام خامنه‌ای را یاداور شد: حادثه‌ی نهم دی یک حادثه‌ی عجیبی است؛ به خاطر دلبستگی مردم به نظام بود. اینها نشان دهنده‌ی اعتماد مردم است. متأسفانه میشنویم همین طور در اظهارات مصلحت‌جویانه، مکرر میگویند: آقا اعتمادِ از دست رفته‌ی مردم را برگردانید! کدام اعتمادِ از دست رفته؟! مردم به نظام اعتماد دارند، نظام را دوست دارند، از نظام دفاع میکنند. ۱۳۹۰/۰۵/۱۶

آری ترس مسئولین کشور بیشتر بخاطر نشناختن مردم است. مردم ایران همواره نشان داده اند که از بصیرت بالایی برخوردارند. اینکه تعدادی ضد انقلاب در سال پیش حرکات کور و آشوب طلبانه ای انجام دادند، نمی تواند دلیلی بر امنیتی کردن راهپیمایی یوم ا... ۹ دی شود.

واضح است جمعیت منافقین و معاندین کشور به بیش از ۱۵۰۰۰ نفر نمی رسد. و در آشوبهای سال گذشته نیز این مشخص بود. آشوبهای سال گذشته نشان داد که مردم ما بصیرت زیادی دارند و فریب معاندین و منافقین را نخورده و با آنها همراهی نکردند.

امیدواریم،امسال شاهد این محافظه کاری نباشیم.

انتهای پیام/