Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه این هفته آزادشهر با حضور پرشور مردم متدین و به امامت امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر، در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت خویش و مومنان به تقوای الهی، اظهار کرد: رحلت عالم عالیقدر و مجاهد، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرجع تقلید شیعیان، حضرت آیت ا... عظما محمود هاشمی شاهرودی را به امام زمان عج ، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و حوزه های علمیه قم و نجف و تمامی شیعیان دنیا تسلیت عرض می کنم.

وی سپس به حادثه تصادف اتوبوس حامل دانشجویان اشاره کرد و گفت: حادثه ناگوار تصادف اتوبوس دانشجویان در دانشگاه که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از دانشجویان عزیزمان شده است، انصافا موجب ........ملت ایران گردید.

خطیب نماز جمعه آزادشهر تصریح کرد: این حادثه ناگوار باید بررسی گردد. باید در کارها مدیریت بهتر و نظارت دقیقتری انجام شود تا با جان مردم بازی نکنند. در ساخت راه ها، بناها و ماشینها، در همه‌ی مسائل عمرانی و صنعتی باید دقت و نظارت دقیقی انجام شود. اینجا نظام جمهوری اسلامی است و باید کار ما از دیگران بهتر و بدن نقص باشد.

حجت الاسلام شهابی بیان داشت: مگر به این ماشینهای فرسوده معاینه فنی نمی دهند؟! معاینه فنی اگر دارد، باید بررسی شود چه اندازه دقت شده است، چقدر به ظاهر ماشین توجه شده و چقدر موتور و تجهیزات ماشین مورد بررسی قرار گرفته است که این حادثه دلخراش اتفاق افتاده است.

امام جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: باید اینها بررسی شود و مقصر اصلی باید پیدا نشود، نه اینکه معاونین دانشگاه و بعضی جاها را بازداشت کنند. باید ریشه یابی شود تا دیگر از این مشکلها پیش نیاید.

وی سپس به یوم ا... ۹ دی اشاره کرد و گفت: ۹ دی سالروز حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی در سال ۸۸ بود. حماسه بیاد ماندنی، حماسه‌ای که هیچ موقع از اذهان ما فراموش نمی شود. حماسه ای که شاید نظیرش را نداشتیم. حماسه ای که ملت ما دیدند، دشمن همه جانبه به همه‌ی ارزشهای دینی و ملی ما حمله کرده و برای نابودی ارزشهای انقلاب و اصل انقلاب و اعتقادات ما و مردم ما آمده بود.

خطیب نماز جمعه آزادشهر یادآور شد: حماسه ۹ دی تجلی حضور مردم در دفاع از ولایت فقیه بود. حماسه ۹ دی امداد الهی در کمک به انقلاب اسلامی بود و نشان داد که این انقلاب صاحب دارد.

حجت الاسلام شهابی اظهار کرد: پیچیدگی فتنه ۸۸ نشان داد که رمز عبور از حوادث سهمگین فتنه ها بصیرت مردم است. بصیرت اگر باشد، دشمن اگر آمریکا هم باشد، هیچ غلطی نمی تواند بکند. بنابراین شناخت ماهیت دشمن، دشمن خارجی و نفوذی ها ضروری است تا دیگر ماجراهایی مثل فتنه ۸۸ تکرار نشود.

امام جمعه آزادشهر افزود: در فتنه ۸۸ دشمن با نهایت بی رحمی همراه با حرص و کینه برای نابودی نظام به میدان آمد و همه‌ی ارزشهای مردم ، حتی به امام حسین (ع) را مورد هدف قرار داد. باید یوم ا... ۹ دی با حضور بی نظیر شما در سالروز آن ماندگار بماند، و باید تجمعی بیشتر از تجمع آن روز شکل بگیرد.

وی در پایان به پیامهای تجمع ۹ دی اشاره کرد و گفت: این تجمع ۵ پیام دارد. اول آنکه فراموش نکنیم که دشمن هیچگاه از دسیسه کردن علیه مردم و نظام ما دست بر نمی دارد. دوم آنکه این تجمع ضرورت امنیت کشور است. مردمی بود انقلاب اسلامی، ضرورت توجه به جنگ رسانه‌ای دشمن و فصل الخطاب بودن بیانات مقام معظم رهبری نیز از دیگر پیام های این تجمع است.

انتهای پیام/