Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر گفت: فتنه جدید دشمن در بحث مسائل اقتصادی است و ما باید به آن توجه داشته و روشنگری کنیم.

به گزارش تیتر آزاد ، سرهنگ محمود علیخانی عصر روز گذشته در نشست خبری با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت رحلت جانگداز آیت ا... شاهرودی و جان باختن تعدادی از دانشجویان، اظهارکرد: فتنه ۸۸  نتیجه برنامه ۳۰ ساله طراحی شده توسط استکبار جهانی برای بر انداز نظام مقدس اسلامی بود که در آن ۱۱ سفارتخانه دخیل بودند. در بررسی فتنه هایی که از اول انقلاب تا کنون اتفاق افتاده است متوجه می شویم که مقدمه هر فتنه‌ای یک نفوذ بوده است. فتنه جدید دشمن در بحث مسائل اقتصادی است و ما باید به آن توجه داشته و روشنگری کنیم.

وی با اشاره به ۲۲ گناه نابخشودنی سران فتنه که امام خامنه‌ای در خصوص آنها بیان فرموده بودند اشاره کرد و افزود: سران فتنه ۲۲ گناه نابخشودنی داشتند که قانون گریزی و ایجاد هرج و مرج در کشور، لطمه به اعتبار جمهوری اسلامی، امیدوار کردن دشمن و ... برخی از این گناهان نابخشودنی است.

سرهنگ علیخانی ادامه داد:  فتنه ۸۸ با باور و اعتقاد مردم، درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری و عاشورای حسینی مدیریت و مهار شد و مردم در حماسه ۹ دی تجدید میثاق خود را با رهبر معظم انقلاب ثابت کردند.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر سپس به اعلام برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب پرداخت و بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است از ۹ دی ۴۰ برنامه بصیرتی- روشنگری در ۴۰ مسجد با شعار ۴۰ مسجد ۴۰ حضور انجام شود. البته ما برنامه ها را از ۵ دی ماه آغاز کرده ایم، و با احتساب آنها تعداد برنامه های ما از ۴۵ برنامه بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در ۳ محور بصیرت‌افزایی، نظریه مقاومت و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده است.

 سرهنگ علیخانی اعلام کرد:برنامه های ما از ۹ دی تا ۱۹ دی بصیرتی ، از ۲۹ دی تا ۵ بهمن برنامه های تبیین نظریه مقاومت و از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن نیز در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد. 

خبرنگار: پویا رجبلو

انتهای پیام/