Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

محفل انس با قرآن کریم با حضور مسئولین شهرستان ازادشهر و کارکنان پایور و وظیفه پادگان نوده در حسینیه این پادگان برگزار شد.

به گزارش تیترآزاد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن عبدی رییس عقیدتی سیاسی پادگان نوده در این محفل گفت: در ماه مبارک رمضان که ماه انس با قرآن است باید ویژگی همدم بودن با قرآن را در خود ایجاد و رابطه تنگاتنگ و جدی با آن داشته باشیم چرا که قرآن کتاب کامل انسان سازی است بگونه ای که همه برنامه ها و رموز تکامل را در خود جای داده است.

وی هدف از برگزاری این محفل نورانی را ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر و تامل در آیات وحی ذکر کرد و افزود: قرآن خواندن، کفاره گناهان و در واقع سپری برای در امان ماندن از خشم و عذاب الهی است و هرکس قرآن بخواند توانگری است که دیگر فقیر نخواهد شد.

رییس عقیدتی سیاسی پادگان نوده ادامه داد: قرآن کتاب هدایت، موعظه، نور و احسن الحدیث است و کامل ترین نسخه سعادت انسان به شمار می رود چرا که معجزه ماندگار آخرین پیام آور وحی می باشد.

در ادامه این مراسم گروه تواشیح عقیدتی سیاسی پادگان نوده که از گروههای فرهنگی منتخب استان می باشد به اجرای برنامه پرداخته و سپس قاریان قرآن کریم به تلاوت آیات این کلام وحی پرداختند.

انتهای پیام/