Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه این هفته آزادشهر، با حضر پرشور مردم متدین و ولایتمدار این شهر برگزار شد.

 به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و مومنان به تقوای الهی، اظهار کرد: سقوط هواپیمای باربری 707 که به شهادت تعدادی از فرزندان این مرز و بوم انجامید را به فرمانده کل قوا و مردم عزیز ایران و خانواده این جانباختگان تسلیت عرض می کنیم.

وی افزود: حضرت آقا در پیام تسلیتشان اشاره داشتن که مسئولین نقاط ضعف و خطاهای احتمالی را شناسایی و اصلاح آن را پیگیری کنند. عزیزانی را ازدست دادیم که تجربه های زیاد و سوابق خوبی داشتند.این سوانح واقعا دردناک است وباید بررسی شود که دیگر از این وقایع اتفاق نیافتد.

خطیب جمعه آزادشهر در ادامه بیان کرد: شهادت حضرت فاطمه به روایت 75 روز در روز یکشنبه 13 جمادی الثانی میباشد،این ایام را به همه مومنان تسلیت میگوییم. احترام شعائر دینی لازم است و به احترام ایام فاطمیه بهتر است از دو روز قبل از شهادت، تا دو روز بعد از آن، از برگزاری جشن و عروسی خودداری کنیم.ما هرچه داریم از حضرت فاطمه (س) است و این انقلاب و این کشور به برکت توجهات ایشان میباشد.

حجت الاسلام شهابی اعلام کرد: باید احترام سه ایام فاطمی را نگه داریم و با سیاه پوش کردن شهرها و روستاها، نصب پرچم سیاه بر در مغازه ها و خانه ها نشان دهیم که عزادار شهادت بانوی دو عالم هستیم.

امام جمعه آزادشهر با اشاره به پیام سالانه مقام معظم رهبری به انجمن اسلامی دانشجویان اروپا، گفت: حضرت آقا خطاب به دانشجویان اروپا کمک به پیشرفت علم و فناوری را جهاد فی سبیل ا... اعلام نمودند.ما انتظار داریم افرادی که از کشور برای کسب علم به اروپا و کشورهای دیگر میروند بعد از اتمام برای خدمت به کشور برگردند. از مسئولین محترم نیز تقاضا داریم که شرایط را برای خدمت آنها مهیا نمایند.

وی خاطرنشان کرد:در هفته گذشته شاهد سفر رئیس جمهور محترم و وزرا، به استان گلستان بودیم. ما نتظار داریم این کلنگ زنی ها و افتتاح ها به نتیجه برسد و عملیاتی شوند. در این سفر رئیس گردشگری کشور به آزادشهر آمد، ما انتظار داریم که یک تحولی در شهرستان ایجاد شود و شهرستان زیبا شود. این شهرستان مکانهای زیبایی دارد و از موقعیت استراتژیک خوبی برخوردار است، لازم است که فرماندار و استاندار محترم برای پیشرفت آزادشهر تلاش و پیگیری کنند.

انتهای پیام/