Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به مناسبت اولین روز دهه فجر، صبح امروز مسئولین شهرستان آزادشهر با حضور بر سر مزار شهدای گمنام واقع در پارک شهر ضمن تجدید میثاق به عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا پرداختند.

 به گزارش تیتر آزاد، به مناسبت اولین روز دهه فجر، صبح امروز مسئولین شهرستان آزادشهر با حضور بر سر مزار شهدای گمنام واقع در پارک شهر ضمن تجدید میثاق به عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا پرداختند.

4

سرهنگ محمود علیخانی فرمانده سپاه ناحیه آزادشهر ضمن تبریک دهه فجر و خوش آمد گویی به مسئولین حاضر در مراسم ، و تشکر از رئیس بنیاد شهید آزادشهر بخاطر برگزاری این مراسم، از عدم حضور مسئولین ادارات آزادشهر در مراسم گلایه کرد.

علیخانی در پایان گفت: پیشنهاد ما و شورای راهبری چله انقلاب این بود که برنامه در ساعت ۱۱ برگزار شود تا بعد از این مراسم دست جمعی به نماز جمعه برویم، اما برنامه مراسم (توسط فرمانداری) اینگونه چیده شد.

* در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر، تجمیع آرا بر برگزاری مراسم تجدید میثاق با شهدا در ساعت۱۱ صبح بود اما در اعلام برنامه روابط عمومی فرمانداری، تجدید میثاق با شهدا در ساعت ۹ صبح پیش بینی شده است. نکته قابل توجه این است که با وجود تغییر برنامه توسسط فرمانداری هیچ مسئولی از فرمانداری و ادارات آزادشهر غیر از رئیس و کارکنان اداره تبلیغات و بنیاد شهید هیچ کسی در این مراسم شرکت نکرده بود! *

 

8

 حجت الاسلام والمسلمین رضا دیلمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر در مراسم تجدید میثاق با شهدا ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر، اظهار کرد: اگر به ماهیت انقلاب شکوهمند اسلامی توجه داشته باشیم، یک انقلابی نیست که برخواسته از تفکر قومیت جناح یا گروهی باشد بلکه یک انقلاب مکتبی است و دارای اصولی می باشد. 

وی افزود: عیار انقلاب اسلامی به اصول آن است. تا وقتی ما از گفتمان انقلاب اسلامی می توانیم سخن بگوییم که آن گفتمان و اصول را داشته باشد. برخی از این گفتمان و اصول را بر اساس لسان امامین انقلاب اسلامی بیان می کنم. اولین این اصول توحید است.

حجت الاسلام دیلمی در ادامه بیان کرد:عدالتخواهی ، ولایت و امامت ، گفتمان ولایت مطلقه فقیه، حفظ کرامت و ارزشهای انسانی، استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی،استقلال اجتماعی واستقلال فرهنگی،استکبار ستیزی و نفی هر گونه ستم گری و سلطه پذیری، مردم سالاری دینی، وحدت و انسجام اسلامی، ایجاد رفاه و رفع فقر و تبعیض و مبارزه با فساد، فرهنگ ایثار و شهادت دیگر مولفه های گفتمان انقلاب اسلامی است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر تصریح کرد: اگر امروز آمریکایی‌ها به عظمت و گفتمان انقلاب اسلامی رسوا و از تخت ابر قدرتی دنیا پایین کشیده شدند بخاطر استقلال سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می باشد که انقلاب اسلامی به دنیا صادر کرد است. اینها مولفه های قدرت و اصول انقلاب اسلامی است. لذا تا زمانی که سخن از این اصول میکنیم، در چنین فضایی باید بگوییم که این فضا، فضای گفتمان انقلاب اسلامی است.

5

وی تاکید کرد: عیار مسئولین در گفتمان انقلاب اسلامی پایبندی به این اصول است. ما برای قومیت، گروه و جناح خاصی انقلاب نکرده و این همه شهید ندادیم. لذا عیار هر کسی که در انقلاب اسلامی می خواهد خدمت کند، پایبندی به این اصول است. رمز تعالی و بالندگی و پویایی ما تمسک به این گفتمان است. گفتمانی که ریشه در عاشورا دارد.

حجت الاسلام دیلمی خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ که عناصر فتنه و نفاق هم سو با اربابان خود در خارج از کشور، در یک طرح پیچیده ۱۷ ساله برای صدمه زدن به گفتمان انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده بودند. در چنین فضایی حسین بن علی به داد ما رسید، امسال هم ایادی استکبار اعلام کردند که این انقلاب چهل سالگی خودش را نخواهد دید و امسال فاطمیه به مدد این انقلاب آمد. انقلاب ما انقلاب فاطمی و حسینی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: عیار هر کسی که در این گفتمان سخن از تبعیت از این گفتمان می کند، تمسک به این گفتمان است. انقلاب ما انقلاب اشرافی گری و سرمایه داری نیست. لذا حضرت امام فرمودند، یک تار موی این کوخ نشینان را با تمام حیثیت آن کاخ نشینان عوض نمی کنم.

وی اظهار کرد: امروز تمام چالش‌هایی که در عرصه های مختلف می‌بینیم ، از گفتمان تطهیر چهره هیولایی آمریکا تا تن دادن به معاهدات ننگینی که سخن از آنها است، بخاطر دور شدن از گفتمان انقلاب است. لذا پیشنهاد می کنیم که به دامن انقلاب برگردند. این انقلابی که امروز در همه‌ی عرصه ها در اوج قرار دارد، اصولی دارد. مردم با آن بصیرت و نگاه تیزبین خود همه مسئولین را رصد می کنند.

حجت الاسلام دیلمی در پایان خاطرنشان کرد: در نظام اداری ما سخن از ارباب رجوع است، مردم اربابان ما هستند و همه‌ی ما مستخدم مردم می باشیم. امروز دشمنان تلاش می کنند که مردم ما را با تحریم و تهدید مایوس و ناامید کنند. اما تجربه نشان داده است، هرگاه تمسک به گفتمان امام و شهدا و ولایت مطلقه فقیه کردیم پیروز بودیم و هر کجا که عدول کردیم شکست خوردیم. این تجربه تاریخ است، لذا برخی ها درس بگیرند.

1

2

3

6

7

انتهای پیام/