Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رییس سازمان تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: فضاسازی فجر فاطمی در آزادشهر به همت قابل تحسین و تقدیر، کانون فرهنگی و مذهبی رهپویان ولایت، شورای هیئات مذهبی، تشکل های دینی و انقلابی و پایگاه های بسیج و همکاری ستاد اجرایی بزرگداشت چله انقلاب اسلامی در حال اجراست.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی ، رئیس ستاد اجرایی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در گفتگویی اظهار کرد: با تشکیل دهمین جلسه ستاد شئون فرهنگی در سال جاری و همکاری اعضاء ستاد، فضاسازی و بسترسازی برگزاری مراسمات فاخر چله انقلاب اسلامی و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، با محوریت فجر فاطمی ، برنامه ریزی شد و به حمدالله در سطح شهرستان در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه 120 هیئت مذهبی با مجوز این نهاد انقلابی مشغول فعالیت است تصریح کرد: امروز پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، ندای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با عزت و اقتدار در عرصه های گوناگون در تمام جهان طنین انداز شده است.

حجت الاسلام دیلمی خاطرنشان کرد: امسال دهه ی فجر ما رنگ و بوی فاطمی دارد همان شخصیت بی بدیل و بی نظیری که اسوه ی همه دینداران و ولایتمداران و حق جویان جهان می باشد.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آزادشهر تاکید کرد: از 17 بهمن تا 21 بهمن، تمام چراغانی ها خاموش و عزاداری برای شهادت حضرت زهرا (س) در قالب فجر فاطمی و تبیین جایگاه گفتمان ولایت در تعالی اسلام ناب محمدی (ص) با شور خاصی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چندین جلسه در قالب 14کارگروه، با حضور سازمان ها و نهادهای مردمی تشکیل و برنامه های این ایام با حضور امام جمعه محترم شهرستان به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری چله انقلاب اسلامی در آزادشهر برگزار و روزشمار برنامه ها با محوریت 500 برنامه تدوین و از سوی اعضای ستاد، ابلاغ شد.

حجت الاسلام دیلمی اظهار کرد: امسال در شرایطی چهلمین سال انقلاب را جشن می گیریم که استکبار جهانی و دشمنان از همان روز اول به دنبال ضربه زدن به این انقلاب اسلامی بودند و همواره در عرصه های مختلف متحمل شکست شدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر افزود: به کوری چشم ایادی استکباری و جریانات نفوذی و نفاق، انقلاب اسلامی ما در تمامی زمینه های علمی، فرهنگی، سیاسی و نظامی موجی از پیشرفت را در کشور ایجاد کرده است و قطعا با اراده این ملت هوشیار ، دشمن در جنگ اقتصادی هم شکست خواهد خورد و امسال یوم الله 22 بهمن تماشایی تر از همیشه با حضور مقتدرانه مردم برگزار می شود.

وی در پایان گفت: مراسم دسته روی و عزاداری حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها روز شنبه 20 بهمن ماه از ساعت 9:30 صبح از مقابل شهدای گمنام آزادشهر به سمت میدان حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه و سپس به طرف مصلی بزرگ خاتم الانبیاء با برنامه های متعدد و ویژه ای برگزار می شود.

انتهای پیام/