Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم آزادشهر و رامیان گفت: بیشترین کلنگ زنی و افتتاح مدارس طی 4 سال اخیر در آزادشهر و رامیان انجام شده است، دغدغه نداریم که کجا انجام می شود، هرجا محروم تر باشد، آنجا را اولویت قرار می دهیم.

به گزارش تیتر آزاد؛ علیرضا ابرااهیمی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: از بتدای دوران نمایندگی چند اولویت مهم را برای شهرستان آزادشهر در نظر گرفتیم که در اصلی ترین آن فاضلاب و سایت زباله آزادشهر بود که بحمدا الله انجام شد .

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهری آزادشهر نیز با اعتباری بالغ بر 30 ملیارد تومان در دوسال آینده کامل می شود .

نماینده مردم آزادشهر و رامیان تصریح کرد: در بحث بهداشت و درمان، بیمارستان آزادشهر از درجه 3 به یک رسید و فقط 4 میلیارد تومان تخت مراقبت های ویژه تهیه شد که بزودی نصب می شود.

ابراهیمی بیان کرد: بیمارستان 96 تختخوابی رامیان رهاورد سفر رئیس جمهور بود که 50 میلیارد تومان برای ساخت آن مصوبه شد.

نماینده آزادشهر و رامیان گفت: پیگیر درمانگاه تامین اجتماعی آزادشهر با بودجه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان هستیم، در مانگاهی که مرحوم نوربخش قول آن را دادند و انشا ا... به زودی این پیگیری‌ها به نتیجه می رسد.

وی گفت: در حوزه راه روستایی، حدود 40 کیلومتر راه روستایی ساخته شد . آخرین آن در هفته گذشته انجام شد، مسیر روستای حاج نبی به قورچای که از دغدغه‌های مردم این بخش بود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: به جرات می توانم بگویم بیشترین کلنگ زنی و افتتاح مدارس طی 4 سال اخیر در آزادشهر و رامیان انجام شده است، دغدغه نداریم که کجا انجام می شود هرجا محروم تر آنجا را اولویت قرار می دهیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 4 مدرسه دیگر هم در حال ساخت داریم، بیان کرد: در سفراخیر اعضای کمیسیون آموزش به منطقه ، با ساخت مدرسه در روستا ازدار تپه و نگین شهر موافقت شده است .

احداث 2 چمن مصنوعی

وی با اشاره به اهمیت ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی ، خاطرنشان کرد: 2 چمن مصنوعی کوچک و بزرگ در روستاها ساخته شد. الحمد الله اتفاقات خوبی در حال انجام است . حمایت از ورزشکاران، برگزاری لیگ های کشوری در این شهرها نوید آینده درخشان در مسیر ورزش این شهرستان ها دارد.

ابراهیمی افزود: میزان آسفالت راههای روستایی شهرستان آزادشهر در دوره بنده، حدود دو برابر میزان آسفالت ریزی در شهرستان های دیگر استان بوده است . در حوزه طرح های هادی نزدیک به 40 روستا با کمک دولت و حمایت های مرمی و دهیاران انجام شده است . نگاه به روستا برایمان مهم بوده و هست.

وی اذعان کرد: هرجا مردم خواستند کمک می کنیم، اگر انسجام در بین مسئولان و مردم شهرستان بیشتر شود مطمئنا پیشرفت های خوبی خواهیم داشت اما با همه ناهماهنگی ها وضعیت خوب است البته قضاوت با مردم است .

ابراهیمی با بیان اینکه هیچ فردی را در نوبت ثبت در کمیته امداد نیست، گفت: این مهم با مصوبه مجلس انجام شده است. حمایت کردیم و هدف این بود که به همه نگاه یکسان داشته باشیم. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اذعان کرد: متاسفانه مجتمع فرهنگی ارشاد آزادشهر را به اتمام نرساندیم، اما در بودجه سال 98 ده میلیارد ریال از اعتبارات نماینده ها برای مجتمع فرهنگی ارشاد آزادشهر بودجه تعیین شده و با هماهنگی ها انجام می شود .

وی با بیان اینکه جزء آرزوهایش بوده که تمام بخش چشمه ساران گاز رسانی شود ،گفت: گاز رسانی ها به روستاها انجام و به تازگی پروژه گاز رسانی به 9 روستا با 12 و نیم میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

تعیین تکلیف روستاهای بدون کد روستایی

ابراهیمی ادامه داد: روستاهایی در شهرستان آزادشهر وجود دارد که به دلیل نداشتن کد روستایی از خدمت به آنها محروم شدیم و نتوانستیم به آنها خدمات بدهیم. تمام تلاشم را می کنم تا بتوانیم مشکل را حل کنیم. یا دولت باید آنها را تجمیع کند و یا اینکه به همین صورت به آنها خدمات بدهد.

وی اضافه کرد: طی جلسه ای با استاندار مقرر شد که اگر خانوارهای این روستاها از 50 نفر بیشتر بود به آنها خدمات داده شود، البته این موضوع زمانبر و فرسایشی است و ما با تمام توان سر آرمان های انقلاب ایستادیم .

ابراهیمی با اشاره به بودجه مساجد گفت: از سال 94 تا کنون دولت پول ریالی به حوزه مساجد نداده و سالانه حدود یک میلیون برای مساجد در نظر گرفته که آن هم بصورت اوراق دولتی می باشد و تا این اوراق به پول تبدیل شود بسیار سخت و زمانبر است لذا با یک میلیون و دو میلیون تومان هم نمیتوان کاری کرد.

وی ادامه داد: در حوزه کمیته مساجد در رامیان بودجه خوبی گذاشتیم ولی در آزادشهر به دلایل سوتفاهمات و نگاه سلیقه ای مسئولان این امر محقق نشد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در خاتمه گفت: تمام تلاش خود را در حوزه رفع محرومیت مدارس استان می کنیم و در حوزه تجهیزات مدارس ، 800 میلیون تومان تجهیزات گرفتیم که تا 10 روز دیگر به کل مدارس استان اهدا می شود . 

انتهای پیام/