Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در همایش عفاف و حجاب  شهرستان آزادشهر گفت: حجاب نشانه اقتدار، عزتمندی و ارزش زن است.

به گزارش تیتر آزاد، حجت‌الاسلاممحسن محمدیان در این همایش با بیان اینکه حجاب نشانه اقتدار زن است افزود: زن در جامعه اسلامی و در نظام خانواده دارای حرمت است و دشمن می‌خواهد این ارزش را از خانواده‌ها بگیرد.

محمدیان به شاخصه‌های پیشرفت زنان در جامعه دینی اشاره کرد و اظهار داشت: مهم ترین شاخصه یک زن، حفظ کردن خانواده به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل عالم است.

وی به عوامل بدحجابی در جامعه پرداخت و گفت: متزلزل شدن پایه‌های مذهبی خانواده، هجمه رسانه‌های غربی و مشکلات اقتصادی و تربیتی از جمله عوامل ایجاد بدحجابی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر تاکید کرد: نسل قدیم باید مفهوم حجاب را به نسل امروز صحیح برسانند تا شکافی بین نسل‌ها ایجاد نشود.

وی در پایان با بیان اینکه باید فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه فراگیر شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا جوانان ونوجوانان بیش از پیش به حجاب و عفاف گرایش داشته باشند.

انتهای پیام/