Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دو محور از جاده بین المللی در آزادشهر فاقد خط کشی می باشد.

به گزارش تیتر آزاد، مسافرین و زائرین حرم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام که قصد عبور از استان گلستان را دارند از شهرهای مختلف استان گلستان من جمله شهرستان آزادشهر عبور می کنند.

مردم و مسئولین استان گلستان در میهمان نوازی از زائرین حرم رضوی زبان زد خاص و عام هستند و سعی و تلاش آنها داشتن سفری سالم و راحت برای همه زائرین امام هشتم می باشد.

مسئولین راه و شهرسازی استان گلستان و شهرستان آزادشهر جهت رفاه بییشتر مسافرین استان به خصوص زائرین حرم امام هشتم علیه السلام اقدام به ترمیم و روکش آسفالت مسیر عبوری آنها از کمربندی شهر ( پل هوایی به سمت میدان الله ) تا بعد از زائرسرای امام هشتم در مسیر ازادشهر به مینودست نموده اند که این امر جای تقدیر و تشکر از این عزیزان را دارد.

اما اکنون چند ماهی است که کار آسفالت و روکش آسفالت این مسیر پایان یافته ولی هنوز آسفالت صورت گرفته خط کشی نشده است که تردد و رانندگی برای مسافرین و یا حتی مردم این استان در این مسیر به خصوص در هنگام شب بسیار خطرناک است به نحوی که مردم منطقه در گذشته شاهد تصادفاتی در این محور بوده اند.

امیدواریم مسئولین ذیربط با توجه به رو به اتمام بودن ماه مبارک رمضان و نزدیک بودن عید سعید فطر که آغاز گر موج جدید مسافرتهای تابستانی خواهد بود، اقدام به خط کشی این مسیر که یکی از پرتردد ترین محورهای شهرستان و یا حتی استان است، نمایند تا مردم کمتر شاهد حوادث رانندگی باشند.

انتهای پیام/