Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در ادامه برررسی وعده‌های فرماندار آزادشهر، تحقق یا عدم تحقق آن به موضوع بهینه سازی جاده‌های شهرستان و آسفالت خیابانهای آزادشهر می پردازیم.

 به گزارش تیتر آزاد، سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر در روزهای اول تصدی پست فرماندار در آزادشهر، وعده‌های زیادی به مردم آزادشهر برای تبدیل آزادشهر به نگین شهرستانهای استان گلستان داد و اعلام کرده بود ما به دنبال تقویت صنعت توریسم در آزادشهر مهیا کردن مقدمات و زیر ساخت هایی مورد نیاز آن می باشیم.

حسینی در نشست خبری‌ با خبرنگاران در سال ۹۶ اظهار کرده بود؛ اولویت اول ما در تقویت زیر ساختها جاده است. یک شهرستان تا جاده درستی نداشته باشد، رشد نخواهد کرد. برای همین منظور برای مرمت جاده ها و ساخت اتوبان آزادشهر به شاهرود در حال تلاش می باشیم.

وی همچنین در همان نشست در خصوص شهر آزادشهر بیان کرده بود؛ با شورای شهر، شهرداری ، اداره راه و ادارات مختلف جلساتی را برگزار کردیم تا بتوانیم در مسافران را ترغیب به ماندن و گشتن در شهر کنیم. مرمت آسفالت خیابان ها، فضا سازی شهری، جشنواره های فرهنگی و .... قسمتی از برنامه های ما خواهد بود.(10 اسفند 1396)

بیش از یکسال از این وعده‌های فرماندار آزادشهر می گذرد، اما خبری از مرمت جاده‌های روستایی نیست!

آقای زیتونلی مسئول راهداری آزادشهر در گفتگو با خبرنگار تیتر آزاد اعلام کرد که در سال ۹۷ هیچ جاده‌ای مرمت نشده است.

همچنین آقای باشقره مسئول اداره راه و شهرسازی آزادشهر اعلام کرده بود که در سال ۹۷ به غیر از آزاد راه آزادشهر به شاهرود که جزء تعهدات ایران به کشور ترکیه است، هیچ جاده جدیدی احداث نشده است.

لازم به ذکر است که در ساخت آزاد راه آزادشهر به شاهرود نیز، دقت لازم به کار نرفته و در محلی که کوه برای ایجاد جاده کنده شده است، با بارش اندک بارانی، زمین رانش کرده و جاده را مسدود می کند. ( نزدیک به معدن زمستان یورت)

خیابانهای شهر آزادشهر نیز از آسفالت مناسبی برخوردار نیست و خرابی خیابان اصلی در ماه گذشته باعث زمین خوردن یک موتور سوار و وارد آمدن آسیب جسمی به وی شد.

در سال ۹۸ و سیل اخیر، وضعیت جاده‌های روستایی از قبل بدتر شده که نیاز به مرمت و ساخت دارد.

امیدواریم مسئولین استانی نگاه ویژه‌ای به شهرستان آزادشهر داشته باشند تا این شهر اگر قرار نیست به نگین شهرستانهای استان تبدیل شود، لااقل به نگین شهرستان تبدیل نشود. مانند شهر نگین شهر که چهر شهری ندارد و در شوخی‌های مردم به نگین شهر (نگویید شهر) معروف شده است.

انتهای پیام/