Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: عید فطر جشن بازگشت به فطرت و سرشت خویش است.

به گزارش تیتر آزاد، حجت‌الاسلام محسن محمدیان در آستانه عید سعید فطردر گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: عید فطر روزى است که خداوند آن را از میان دیگر روزها برگزیده است و ویژه ی هدیه بخشیدن و جایزه دادن به بندگان خویش ساخته و به آنان اجازه داده است تا در این روز به دعا بنشینند و ادب بندگى را بجاى بیاورند و چشم امید به درگاه او بدوزند تا از خطاهاى خویش طلب بخشش کنند.

وی اظهار داشت: بدون تردید تک تک مسلمانان با فرارسیدن عید سعید فطر نوعى شادى و لذت درونى در خود احساس مى‏ کنند، در روز عید فطر گویى یک مسلمان از نو متولد می شود، چرا که طبق فرمایش حضرت علی(ع) روزه ‏داران در شب عید فطر از تمام آلودگی‏ ها و پلیدی ها پاک شده اند و کمترین پاداش خود را که پاکى و پاکیزگى است دریافت نموده ‏اند.

محمدیان خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) در روز عید فطر از منزل بیرون می ‏آمد و تا رسیدن به مصلا با صداى بلند، شعار «لا اله الا الله‏» و«الله اکبر» سر می داد و حتى در میان خطبه ‏ها و قبل و بعد از آن با صداى رسا این کلمات را تکرار می کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر افزود: عید فطر وقتی برای ما عید واقعی است که در مسیر خودسازی، پیروز شده باشیم و تحول عمیقی در ما پدیدار شده باشد.

وی در پایان تصریح کرد: امام رضا (ع) فرموده است:«روز فطر برای مسلمانان عید گشته تا روز گردهمایی مسلمانان باشد که در آن گرد هم آیند و برای خدا در این روزبه صحرا (فضای باز) درآیند و خدا را به خاطر منتی که بر آنها نهاده به بزرگی یاد کنند. پس این روز، روز عید و روز اجتماع و روز فطر و روز زکات و روز امید و روزتضرع به درگاه الهی است».

انتهای پیام/