Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سخنران راهپیمایی روز قدس در آزادشهر گفت: تفکر انقلاب اسلامی امروز در لایحه های مردمی بنام مقاومت شکل گرفته و هیچ قدرتی نمی تواند آن را از بین ببرد. تفکری که دیگر مذهب و قومیت نمی شناسد و مانند نوری در روح و جان جوانان و ملتهای مسلمان رسوخ کرده و دیگر دشمنان نمی توانند با هیچ روشی این نور را خاموش کنند.

به گزارش تیتر آزاد، سرهنگ حسین کریمی اول جانشین سابق سپاه نینوا و سخنران راهپیمایی روز قدس در آزادشهر در جمع راهپیمایان اظهار کرد: قدس محور اصلی اعتقادات اسلامی ما می باشد. امام خمینی (ره) در بدو پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد، امروز ایران و فردا نوبت فلسطین است. نگاه امام به آرمانهای اسلامی و توجه ایشان به اهداف بلند اسلامی که باید بر محور وحدت و یک دلی جهان اسلام شکل بگیرد با محوریت فلسطین آغاز شد.

وی افزود: دشمنان بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه علیه آن را آغاز کردند، زیرا می دانستند که این انقلاب محور وحدت جهان اسلام خواهد شد و بساط آمریکا و انگلیس و نقشه هایی که در اتاقهای فکر طرح ریزی می شود را بر باد خواهد داد.

کریمی بیان کرد: امام خمینی (ره) در قیام خود بر 2 مولفه تاکید کردند. مولفه اول امام استکبار ستیزی و مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و مولفه دوم ایشان دفاع از مظلومین عالم بود. 

جانشین سابق سپاه نینوا تصریح کرد: تفکر انقلاب اسلامی با 2 مولفه استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم، عنصر مقاومت را در بین کشورهای جهان بروز و ظهور داد. عنصری که خار چشم مستکبران جهان شده است.

سخنران مراسم روز قدس در آزادشهر گفت: شما دیدید که عنصر مقاومت چگونه در برابر اسراییل ایستاد. جنگ 33 روزه را به یاد بیاورید. اسراییلی که یک روز تمام ارتش عربی را شکست داد، امروز مقاومتش در برابر گروهای مقاومت به کمتر از 48 ساعت رسیده است. 

وی خاطرنشان کرد: تفکر انقلاب اسلامی امروز در لایحه های مردمی بنام مقاومت شکل گرفته و هیچ قدرتی نمی تواند آن را از بین ببرد. تفکری که دیگر مذهب و قومیت نمی شناسد و مانند نوری در روح و جان جوانان و ملتهای مسلمان رسوخ کرده و دیگر دشمنان نمی توانند با هیچ روشی این نور را خاموش کنند. اینها همه از برکت انقلاب اسلامی ایران و استراتژیهای ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب است.

کریمی اعلام کرد: در مقابل برخی از کشورهای سازشکار و خیانتکار ، انقلاب اسلامی همچنان از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند و بر مواضع خود ایستاده است. نتیجه این ایستادگی در برابر استکبار بی نتیجه مانده طرح خاورمیانه بزرگ بود. نتیجه این ایستادگی به فراموشی سپرده شدن شعار از نیل تا فرات بود. شعاری که نه تنها محقق نشد بله امروز اسراییلیها دور خود نیز حصار کشیده اند.

جانشین سابق سپاه نینوا ادامه داد: امروز سرزمینهای اشغالی شاهد مهاجرت معکوس است. در حالیکه زمانی صهیونیستها برای آمدن به این سرزمین در صف می ایستادند.

وی در پایان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان فرمودند که این معامله (معامله قرن) محکوم به شکست است و بطور حتم اینگونه خواهد شد. فراموش نکردیم زمانی را که تمام مستکبران دنیا می گفتند باید بشار اسد از سوریه برود و امام خامنه ای فرمودند بشار باید در سوریه بماند و اینگونه شد. امروز به برکت جبهه مقاومت در برابر دشمنان ایستاده ایم و جهان اسلام بیدار شده است. بطور حتم فلسطین به جهان اسلام بازخواهد گشت و نماز را در قدس اقامه خواهیم کرد.

انتهای پیام/