Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر گفت:قوه قضاییه در این مدت عملکرد خوبی داشته است و زیادی پرونده‌ها بخاطر عملکرد ضعیف این قوه نیست، بلکه ریشه آن به ما بر می گردد.از حرکت خوب رئیس قوه قضاییه تشکر می‌کنیم که برای ۶۰ قاضی متخلف دستور انفصال از خدمت داده است

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام و المسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن دعوت خویش و مومنان به تقوای الهی، اظهار کرد: امروز ۳۱ خرداد سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید دکتر مصطفی چمران می باشد که به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده است.

وی افزود: چمران شخصیت بزرگی با بالاترین درجات شرافت و انسانیت و بنده‌ای خالص و نمونه یک مرد خدا بود. حقیقتا شهادت کمترین حق دکتر چمران بود و اگر وی شهید نمی‌شد در حق وی جفا شده بود.

امام جمعه آزادشهر بیان کرد: شهید چمران استادی بی نظیر و سربازی وفادار برای اسلام بود. شخصیتی که در دیانت، جهاد، وفاداری، تحصیل، علم و همه‌ي عرصه‌های زندگی موفق بود. انسانی وظیفه شناس و کامل که تنها برای رضای خدا کار می کرد و دلباخته امام خمینی (ره) بود.

خطیب نماز جمعه آزادشهر تصریح کرد: شهید چمران بهترین الگو برای اساتید ما می باشد. اگر اساتید ما در مسیری که دکتر چمران طی کرد قدم بردارند ، بطور حتم کشور ما دیگر دغدغه‌ای نخواهد داشت. اگر اساتید ما مانند شهید چمران و دانشجویان تربیت یافته اینگونه اساتیدی باشند، دیگر هیچ مشکلی نخواهیم داشت و کشور در همه‌ي مسائل سربلند خواهد بود.

حجت الاسلام شهابی خاطرنشان کرد: فردا اول تیر ماه و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی (ره) می باشد. سازمانی که با وجود بودجه اندک انصافا عملکرد خوبی داشته است. اما ما انتظار داریم این سازمان و تمامی مسئولین حیطه فرهنگ با تمام توان وارد میدان شده تا بتوانند اهداف اسلام و انسانیت را به نتیجه برسانند.

وی سپس گفت: فردا آغاز هفته قوه قضاییه است. انشاا... هفته آینده بطور مفصل در این خصوص سخن خواهم گفت. قوه قضاییه در این مدت عملکرد خوبی داشته است و زیادی پرونده‌ها بخاطر عملکرد ضعیف این قوه نیست، بلکه ریشه آن به ما بر می گردد. بسیاری از مسائل را می شود با ریش سفیدی و درون خانواده با مشورت حل کرد. تربیت درست فرزندان به اصلاح جامعه می انجامد.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: از حرکت خوب رئیس قوه قضاییه تشکر می‌کنیم که برای ۶۰ قاضی متخلف دستور انفصال از خدمت داده است و انتظار ما این است که این حرکت ادامه یابد. زیرا این مسند، مسند امیرالمومنین است و جایگاهی است که می خواهد عدالت را برقرار کند و کسانیکه لیافت ندارند، نباید در کرسی قضاوت بنشینند. زیرا حضور افراد متخلف و نالایق در جایگاه قاضی، بی عدالتی است.

خطیب نماز جمعه آزادشهر ضمن اشاره به رفتار امام خامنه‌ای با نامه ترامپ، اظهار کرد: رفتار آقا با نامه ترامپ، مصداق جمله امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند است. منطق آمریکا منطق زور است و در جواب زورگو جز با قدرت و زور نمی شود رفتار کرد. تاریخ نشان داده هر ملتی دربرابر ظالم کوتاه آمده، به ذلت و خواری کشانده شده است.

حجت الاسلام شهابی در پایان سخنانش به فصل گرما و دقت در نحوه مصرف اشاره کرد و از مردم درخواست نمود تا از اسراف خودداری و با مصرف بهینه به مسئولین امر در خدمات رسانی مناسب یاری دهند.

انتهای پیام/