Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی با هدف افزایش مهارت و اشتغالزایی بانوان در استان اجرا می‌شود، گفت: در سال ۹۷ تعداد ۱۲۰ نفر از بانوان آموزش دیده در رشته های مهارتی اشتغالزایی شدند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، علیرضا ابراهیمی عصر امروز در جمع دختران آموزشگاه‌های مهارتی شهرستان آزادشهر اظهارداشت: آموزش رشته‌های مهارتی در راستای اشتغالزایی بدون تکیه بر منابع دولتی یکی از تصمیم‌های خوب خانواده‌ها و جوانان است.آموزش رشته‌‌های مهارتی علاوه بر ایجاد کسب و کار‌سبب استقلال و تجربه جوانان در محیط کسب و کار می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته 120 بانوی آزادشهری با آموزش رشته‌های مهارتی اشتغالزایی شدند‌ و امید داریم این تعداد اشتغالزایی در سال 98 حداقل به 150 نفر برسد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور فعال بانوان در عرصه‌های اجتماعی بیان داشت: در سال‌های اخیر بانوان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی حضور فعال داشتند و رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت پویایی، تجربه و توانمندی بانوان در عرصه‌های مختلف تاکید داشتند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی 18 بانو به عنوان نماینده و خدمتگزار فعالیت می‌کنند که این تعداد کم است و امید داریم در مجلس یازدهم این تعداد افزایش پیدا کند.

ابراهیم گفت: نقش مادران و همسران در داشتن‌ جامعه امن و با آرامش بی‌بدیل است و نگاه اسلام به زن به دور از نگاه ابزاری و دستاویزی، نگاه ارزشی و قداستی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز جامعه مشکلاتی در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی و تامین اشتغال دارد و حضور بانوان در کاهش و یا رفع این مشکلات بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/