Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر گفت: مردم ما متظر برچیده شدن بندهای بعدی برجام می باشد. مسئولین اگر به دنبال عزت و اقتدار ملت می باشند، عزت و اقتدار ما در خارج شدن سریع از برجام است.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه‌ سیاسی این هفته نماز جمعه ، ضمن دعوت خود و مومنان به تقوای الهی اظهار کرد: امروز روز حجاب و عفاف است.عفاف و حجابی که یک امر فطری می باشد و در نهاد همه انسانها قرار دارد.

وی افزود: حضرت آدم و حوا بعد از نافرمانی از امر خدا و برهنه شدنشان به دنبال پوشش رفته و خود را پوشاندند زیرا فطرت آنها لخت بودن را قبول نمی کرد.

حجت الاسلام شهابی بیان کرد: این برنامه‌ای که سیاستمداران غربی حساب شده در حال انجام آن می باشند ، شبیه برهنگی و برای قبح زدایی از بی حجابی می باشد. ما باید به خود آمده ، خانواده و جامعه باید بیدار شود. آن هم در کشور اسلامی ایران که بنای ان بر عفاف و حجاب است و اگر این مادران و خواهران انقلابی نبودند، انقلابی شکل نمی گرفت.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: انقلاب و انقلابیان در دامن همین مادران پرورش یافته و درس غیرت و آزادگی را آموختند و ۴۰ سال است که دربرابر همه‌ي فشارها و تحریمهای استکبار ایستادگی می کنند.ملت انقلابی‌ای که مقاومتشان در برابر ابرقدرتهای دنیا، ایستادگی در برابر همه‌ي فشارها و تحریم ها ، حضور پرشور در راهپیمایی‌های روز قدس، ۲۲ بهمن و ... و مشارکت گسترده در انتخابات تعجب مستکبران عالم را برانگیخته است.

خطیب نماز جمعه آزادشهر گفت: نگذاریم تفکرات غربیها، که خانه و خانواده آنها را از بین برده‌ است در کشور ما رواج پیدا کند وحجاب را از سر دختران و مادران ما بردارد. زیرا اگر عفت و حجاب و غیرت را از ما بگیرند، گرفتن انقلاب که چیزی نیست، هر کاری که بخواهند می توانند انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها عده‌ای که باید بررسی شود از کجا خط و دستمزد می گیرند، در حال ترویج بی حجابی و فرهنگ مبتذل غربی در شهرهای این کشور می باشند. از مسئولین انتظار داریم که جلوی این ول انگاری‌ها گرفته شود و از عامران به معروف و پلیس حمایت شود و نگذارند تا مزدوران استکبار به آنها بی احترامی کرده و آرامش جامعه را به مخاطره بیندازند.

حجت الاسلام شهابی سپس به ۲۶ تیرماه، سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره و اظهار کرد: در طول ۴۰ سال شورای نگهبان بدون داشتن نگاه سیاسی حرکت انقلابی خود را ادامه داده است. با وجود تمام حرف و حدیثهایی که دشمنان برای تخریب جایگاه شورای نگهبان درست کرده است، شخصیتهایی همچون آیت ا... جنتی مثل شیر جانانه در میدان استاده اند و قاطعانه از نظام و جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

امام جمعه آزادشهر بیان کرد: شورای نگهبان ستون انقلاب و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تضعیف شورای نگهبان در اصل تخریب نظام می باشد.

خطیب نماز جمعه آزادشهر با اشاره به شیطنتهای اخیر اروپاییان و آمریکا تصریح کرد: دشمنان با افزایش فشارها و انجام هر نوع تحریمی که می توانستند انجام دهند، در پی خسته کردن ملت ما می باشند. اما ملت ما همچنان در برابر آنها ایستاده است و در حال دور زدن تحریمهای ظالمانه می باشد.

وی گفت: مسخره است، آمریکایی که خود از برجام خارج شده، از برجام دفاع می کند و میگوید ، ایران باید به برجام پایبند بماند.

حجت الاسلام شهابی افزود: ملت ما می داند که اروپا از خود اختیاری ندارد و سخنان آمریکا را بلغور می کند. در شان مردم اروپایی که این همه ادعای مترقی ، با تمدن و پیشرفته بودن دارند، نیست که مسئولان آنها هر کار ، دستوری و سخنی که آمریکا می گوید را تکرار کنند.

امام جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: مردم ما متظر برچیده شدن بندهای بعدی برجام می باشد. مسئولین اگر به دنبال عزت و اقتدار ملت می باشند، عزت و اقتدار ما در خارج شدن سریع از برجام است.

خطیب نماز جمعه آزادشهر سپس به وضعیت نامناسب جسمی رهبر شیعیان نیجریه اشار و اظهار کرد: وضعیت جسمانی شیخ زاکزاکی مناسب نیست. شخصیتی که وقتی امام خمینی را دید، شیفته و مرید امام گردید و در نیجریه به زبان گویای امام تبدیل شد و میلیونها نفر را شیفته اهل بیت کرد.

وی ادامه داد: امریکاییها، غربیها و صهیونیستها که نمی توانستند رشد سریع اسلام در نیجریه را ببینند، تاب نیاوردند و با دسیسه نظام حاکم بر نیجریه را بر مقابله با این فرد الهی مجبور کرده و ۳ فرزند وی را به شهادت رساندند، هزاران مسلمان را شهید کردند و ایشان را به زندان انداخته و مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار دادند.

حجت الاسلام شهابی در پایان گفت: از مجامع بین المللی ، سازمان کنفرانس اسلامی و همه‌ي مسلمین درخواست می شود که برای بهبود و این فرد الهی و نجات وی از دست شیاطین انس تلاش کنند.

انتهای پیام/