Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

آزادشهر- استاندار گلستان گفت: ۵۷۵ واحد مسکونی در آزادشهر نیازمند احداث مجدد است که با توجه به این که فصل سرما در این منطقه زودتر شروع می شود سفت کاری احداثی ها تا قبل از دی ماه انجام شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرنگار مهر، هادی حق شناس صبح شنبه در حاشیه افتتاح اولین واحد مسکونی بازسازی شده آزادشهر اظهارکرد: می توان گفت که بنیاد مسکن گلستان روستاهای استان را که طی سیل و رانش دچار مشکل شده بودند به کارگاه تبدیل کرده است.

وی افزود: تعمیرات واحدهای مسکونی که در سیل و رانش زمین دچار آسیب شده اند ظرف یک هفته آینده به پایان می رسد.

حق شناس گفت: در این آزادشهر حدود ۴۷۵ واحد نیازمند تعمیر بودکه بخش عمده آن به اتمام رسیده و بزودی عملیات مرمت بقیه واحدها به پایان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: ۵۷۵ واحد مسکونی در این منطقه نیازمند احداث مجدد است که با توجه به این که فصل سرما در این منطقه زودتر شروع خواهد شد بخش عمده احداثی ها تا قبل از دی ماه سفت کاری خواهد شد.

حق شناس تصریح کرد: هر دو بخش (تعمیراتی و احداثی) را سعی می کنیم سریعتر به پایان رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۲۲۰ واحد در روستای نراب آزادشهر مقاوم سازی شد و در حوادث اخیر به این واحدها هیچ آسیبی ندید بنابراین مردم باید همکاری لازم را در بخش مقاوم سازی انجام دهند.

استاندار گلستان با اشاره به جمعیت ۴۷ درصدی روستایی گلستان، اظهارکرد: اگر مقاوم سازی صورت می گرفت ما کمتر شاهد خسارت در این بخش بودیم.

حق شناس در خصوص مددجویان کمیته امداد هم گفت: به واحدهای آسیب دیده مددجویان کمیته امداد ۱۵ میلیون تومان توسط کمیته امداد و ۲۱ و ۳۰ میلیون تومان در روستا و شهر توسط بنیاد مسکن پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین ۴۰ میلیون تومان تسهیلات در روستا و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات هم در شهر با تنفس دو سال پرداخت می شود.

کد خبر 4683144