Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بانوان نوجوانان و جوانان بسیجی منطقه اسلام محله آزادشهر با همکاری خانواده شهید ستوده نمایشگاه مقاومت را در منزل شهید برپا کردند.

 به گزارش تیتر آزاد، بانوان نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه راضیه منطقه اسلام محله آزادشهر با همکاری خانواده شهید ستوده نمایشگاه مقاومت را در منزل شهید برپا کردند.

این نمایشگاه که با وسایل ساده و با کمترین هزینه برپا شده ، مورد توجه همسایگان و مردم منطقه قرار گرفت.

برپا کنندگان این نمایشگاه می گویند، هدفشان از برپایی این نمایشگاه این بوده که نشان دهند، پیام شهدای کربلا، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همان پیام مقاومت امام حسین علیه السلام بوده که فرمودند، هیهات من الذله.

یکی از جوانان بازدید کننده از نمایشگاه به ما گفت: تعدادی ابله فکر می کنند که با حذف اسم شهید از روی کوچه‌ها، می توانند یاد و راه شهیدان را به فراموشی بسپارند، اما باید بدانند که اولا ما نخواهیم گذاشت و ثانیا نور خدا با دمیدن خاموش نخواهد شد.

وی افزود : یاد و نام شهید فراموش شدنی نیست و این کوردلان خود فروخته که از هیچ عقبه فکری برخوردار نبود و اسلام را نمی شناسند و با اندک تبلیغات غربی مورد استحاله قرار گرفته و ننگ لیبرالی را با خود یدک می کشند باید بدانند که جوانان انقلابی ایران زمین نخواهند گذاشت تا افکار شیطانی آنها عملی شود و با قدرت جلوی نیات شیطانی آنها خواهند ایستاد.

 

3

4

8

6

7

9

5

2

1

انتهای پیام/