Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان اخلال در نظام اقتصادی موسوم به پرهام امروز برگزار شد و قاضی مزیدی نیز به شناسایی بخشی از اموال متهمان و احتمال صدور حکم تا دو هفته آینده اشاره کرد.

به گزارش تیترآزاد به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، امروز دومین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان اخلال در نظام اقتصادی موسوم به « پرهام» در استان گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا مزیدی، قاضی رسیدگی به این پرونده با اشاره به افزایش تعداد شاکیان سه متهم در استان‌های گلستان و سیستان و بلوچستان اظهارداشت: پس از جلسه نخست رسیدگی به این پرونده و اطلاع‌رسانی صداوسیما و خبرگزاری‌های استان، افراد مال‌باخته جدیدی به دادسرا مراجعه و شکایت خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه به شکایت افراد جدید در این پرونده خیلی زود رسیدگی می‌شود، گفت: کیفرخواست دیگری با توجه به افزایش تعداد شاکیان تهیه شده که در جلسه بعدی این دادگاه مطرح و دفاعیات متهمان نیز اخذ خواهدشد.

قاضی مزیدی ادامه داد: در صورتی که تعداد شاکیان افزایش پیدا نکند زمان دادرسی نیز طولانی نخواهدشد و امیدواریم تا دو هفته آینده رای دادگاه در این پرونده اعلام و احکام متهمان صادر شود.
وی درباره شناسایی اموال متهمان برای جبران خسارت‌های مردم گفت: سال 95 که این پرونده تشکیل شد همزمان شناسایی اموال متهمان نیز در دستور کار قرار گرفت که تا کنون چند ملک مسکونی و تجاری، دو دستگاه خودروی بنز و تویوتالندکروز، مقداری وجه نقد در قالب دلار و سکه از متهمان شناسایی و توقیف شده است.

قاضی مزیدی افزود: با این حال بررسی‌های بیشتری در خصوص شناسایی اموال متهمان انجام خواهد شد تا اگر اموال به حساب اشخاص دیگر یا وابستگان متهمان انتقال داده شده است، شناسایی شود.

وی گفت: در چنین پرونده‌هایی، دادگاه براساس قانون 5 تا 20 سال حبس برای متهمان در نظر می‌گیرد که در صورت جبران ضرر و زیانی که به مردم وارد شده است این حکم تخفیف داده خواهدشد.

انتهای پیام/