Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه موقت نگین شهر  گفت: استکبارستیزی یکی از وظایف و تکالیف شرعی ما می باشد. ما هرگز جنایات آمریکا و نظام سلطه را فراموش نمی کنیم و در یوم الله 13 آیان که روز ملی استکبارستیزی می باشد، بار دیگر انزجار و تنفر خودمان را با فریادهای رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان می رسانیم .

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی امام جمعه موقت نگین شهر در خطبه اول به بیان جایگاه تقوا در سلامت فردی ، روحی و جامعه پرداخت و افزود: دروازه ی معنویت برای انسان، مراقبت از نفس است اینکه اسیر خواسته های نفسانی نشود و برای تقرب الی الله تلاش کند زندگی او در هر زمینه ای،‌ عطر معنویت و رضایت الهی بدهد.

امام جمعه موقت نگین شهر در ادامه به بیان مفهوم انتظار و وظایف منتظران راستین در عصر غیبت پرداخت و تصریح کرد: برای تحقق جامعه اسلامی که مسیر تمدن سازی نوین و عظمی اسلامی را با افتخار و صلابت طی می کند، شناخت صحیح و کسب معرفت نسبت به امام عصر(عج)، یک وظیفه ضروری و مهم است، چرا که دشمن می کوشد با سوء استفاده از عواطف پاک و کم اطلاعی و فقر مطالعه، برخی را به بیراهه ببرد، که مصادیق آن را در مرجع سازی و فرقه های ضاله ای چون یمانی و بهائیت به وضوح ما می بینیم. جریاناتی که با حمایت سرویس های جاسوسی نظام سلطه مشغول فعالیت می باشند که به حمد الله در رصد کامل سربازان امام زمان روحی فداه می باشند.


حجت الاسلام دیلمی اظهار داشت: تمسک به ولایت و امامت و تبعیت از گفتمان ولایت مطلقه فقیه،‌ امر به معروف و نهی از منکر، کسب آمادگی های نظامی و داشتن بهترین تجهیزات پیشرفته نظامی، تهذیب نفس و اصلاح سبک زندگی، تعظیم و تکریم شعائر دینی و انقلابی، استکبارسیزی و مقابله با جریانات نفوذی و فتنه گر، تکلیف مداری و دعا برای تعجیل د ر امر ظهور از جمله وظایف یک منتظر راستین امام عصر روحی فداه می باشد.


امام جمعه موقت نگین گفت: کارآفرینی، رونق تولید، امید افزایی در جامعه، جوان گرایی و تکیه بر ظرفیت های انقلابی و بسط ارزشها و تبیین دستاورهای عظیم نظام دینی ، امروز بزرگترین معروف در جامعه می باشد.


وی افزود:‌ امروز در تمام زمینه ها همچون عرصه ی نظامی باید قدرت بازدارندگی در مقابل دشمن ایجاد شود و این میسر نیست جزء تمسک به اندیشه امامین انقلاب اسلامی و توجه به ایجاد استقلال اقتصادی و فرهنگی و این برآمده از نصوص دینی ما می باشد.


حجت الاسلام دیلمی در خطبه دوم از یک مولفه مهم انقلابی گری سخن گفت و افزود: استکبارستیزی یکی از وظایف و تکالیف شرعی ما می باشد. ما هرگز جنایات آمریکا و نظام سلطه را فراموش نمی کنیم و در یوم الله 13 آیان که روز ملی استکبارستیزی می باشد، بار دیگر انزجار و تنفر خودمان را با فریادهای رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان می رسانیم .


امام جمعه موقت نگین شهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی این افتخار را دارد که هژمونی پوشالی آمریکا را در جهان فرو ریخته است و این صلابت و اقتدار در سایه مقاومت و ایستادگی حاصل شده است نه در در سایه ذلت پذیری ، همان راهی که کشورهای مرتجع منطقه طی کردند و امروز برای حفظ امنیت خود تبدیل به گاوهای شیرده جریان استکباری تبدیل شده اند.


حجت الاسلام دیلمی با بیان تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسن عسکری علیه السلام، عبودیت و جایگاه رفیع علمی ، آماده سازی جبهه ی اسلامی برای دوران غیبت، شبکه سازی جبهه فعال دینی، تربیت شاگردان برجسته و رسیدگی به فقرا را از جلوه های تابناک زندگی آن حضرت برشمرد و سپس به سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه اشاره کردند و بر انجام تکالیف عصر غیبت و تبعیت از ولایت و بر حفظ هوشیاری در برابر ایادی نظام سلطه تاکید نمودند.

انتهای پیام/