Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

خطیب نماز جمعه نگین شهر گفت: اشرافی گری،‌ جریان فتنه و تفکر سکولار خط قرمز افراد انقلابی در عرصه انتخابات می باشد. فرد انقلابی، عبودیت و تقوای فردی، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی را از ملزومات لاینفک مدیریت می داند. او به دنبال انتخاب مدیران متعهد، متخصص،انقلابی ، جهادی و ولایی است نه جناحی و ... . امروز یکی از مهم ترین تهدیدات علیه نظام، جریان نفوذ است و امید است به فضل الهی که ملت هوشیار ما با حضوری گسترده و آگاهانه در عرصه انتخابات بار دیگر حماسه ای ماندگار خلق کند.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی امام جمعه موقت نگین شهر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه این شهر در سخنانی،‌ ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی،‌آخرت گرایی و ایمان به معاد را از اصول مهم تربیتی در اسلام بر شمرد و اظهار کرد: کسی که جهان بینی او توحیدی است و باورهای اعتقادی او با محوریت قیامت ترسیم شده است همواره تلاش می کند امیر نفس خود می باشد نه اسیر، بندگی خدا را بکند نه بندگی شیطان.

حجت الاسلام دیلمی با بیان برخی از اوصاف قیامت به احوالات آن پرداخت و بیان کرد: قیامت یوم النشر است نامه اعمال انسان در این جهان در لفافه و پیچیده است اما در معاد منتشر می شود و برخی با تعجب می نگرند که چگونه همه کردارها و رفتارهای او در کنارهم جمع شده است .

امام جمعه موقت نگین شهر ، با استناد به نصوص دینی، یوم الفصل را از دیگر احوالات قیامت برشمرد و گفت:‌ قیامت روزی است که صف ها از هم جدا می شود مشخص می گردد که هر کسی مستحق چیست ، خوب ها از بدها جدا می شود روزی است که برخی حسرت می خورد که ای کاش امانت دار بودم و تعدی به حقوق دیگران نمی کردم به تکالیفم در مسیر عبودیت و بندگی حی سبحان، جامع عمل می پوشاندم و از سرمایه عمر به شایستگی استفاده می کردیم.

وی تصریح کرد: ‌یکی از موضوعات مهمی که می تواند باعث رستگاری و فلاح انسان شود و آخرتی آباد و با عزت برای او ترسیم کند عبرت آموزی و بصیرت تاریخی است اینکه بنگرند که چگونه در ظهور و افول قدرت ها و ثروت ها چه کسانی درسایه عبودیت و تمسک به ولایت و آموزه های وحیانی عاقبت به خیر شدند و چه کسانی دچار انحطاط و سقوط گشتند، قرآن کریم با واژگان کذالک و کیف به برخی از آنها به زیبایی اشاره می کند.

خطیب نماز جمعه نگین شهر در خطبه دوم به بیان شاخصه های انقلابی گری در قامت انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه ی مقام عظمای ولایت پرداخت و گفت: پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی اسلام ناب، همت و تلاش جهادی برای تحقق آرمان های انقلاب ، پایبندی به استقلال نظام اسلامی، عدم تبعیت از دشمن، صبر فعال و استقامت پایدار و داشتن تقوای دینی و سیاسی را از جمله محورهای مهم تفکر یک انقلابی و دلداده ی به گفتمان امام و شهدا در مبارزه تمدنی می باشد.

حجت الاسلام دیلمی بیان داشت: امروزه شاهدیم که برخی حلقوم ها با محوریت ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، اختلاف افکنی و ایجاد ناامیدی در مردم، در خدمت به استکبار جهانی و برای آنها فریاد می زنند ، در برابر گفتمان ولایت فقیه صف آرایی می کنند و دهن کجی به مقدسات و نهادهای انقلابی و ارزشها را برای خود یک تکلیف می دانند، اینها بدانند که ملت هوشیار، شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی تمامی تحرکات آنها را رصد کرده و همانند چهل سال گذشته، پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.

 امام جمعه موقت نگین شهر خاطرنشان کرد: نتیجه تفکر حل مشکلات اقتصادی از طریق دست های چدنی و آهنی مخمل نمای استکبار جهانی را همگان دیدند. آنچه مسلم است مهم ترین راهکار حل مشکلات اقتصادی، ایجاد قوه ی بازندارنده با راهبرد اقتصاد مقاومتی، تکیه بر ظرفیت ها با مدیریت انقلابی و جهانی و گفتمان سازی مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است .

خطیب نماز جمعه نگین شهر افزود: انسانی که اهل تقوا و عبودیت و تفکر انقلابی شد در لغزشگاه های که دشمن می تواند از آن استفاده کند حاضر نمی شود لفاظی ها و وعده های دشمن ، هرگز در اراده و ایستادگی او اثر نمی گذارد .

وی اظهار کرد: اشرافی گری،‌ جریان فتنه و تفکر سکولار خط قرمز افراد انقلابی در عرصه انتخابات می باشد. فرد انقلابی، عبودیت و تقوای فردی، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی را از ملزومات لاینفک مدیریت می داند. او به دنبال انتخاب مدیران متعهد، متخصص،انقلابی ، جهادی و ولایی است نه جناحیو ... . امروز یکی از مهم ترین تهدیدات علیه نظام، جریان نفوذ است و امید است به فضل الهی که ملت هوشیار ما با حضوری گسترده و آگاهانه در عرصه انتخابات بار دیگر حماسه ای ماندگار خلق کند.

حجت الاسلام دیلمی در پایان با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی علیه السلام در سخنانی گفت: به تعبیر مقام عظمای ولایت اگر آن حضرت اکنون در میان ما بود لحظه ی برای مبارزه با سرمداران ظلم و استکبار جهانی درنگ نمی کرد لذا امروز همه ی مسیحیان و مسلمانان برای استقرار نظام شایسته ی دینی والهی در جهان و مقابله نا نظام سلطه باید تلاش کنند.

انتهای پیام/