Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

خیاط بسیجی آزادشهری گفت: تا زمانی که پارچه و کش داشته باشم، ماسک رایگان تولید کرده و بین مردم تقسیم می کنم.

 به گزارش تیتر آزاد، امروز خبری در فضای مجازی شهرستان آزادشهر مبنی بر دوخت ماسک و اهدای رایگان آن به مردم توسط یک خیاط بسیجی آزادشهری پیچید و این موضوع باعث شد تا خبرنگار ما گفتگویی با وی داشته باشد.

متن این گفتگو به شرح زیر است:

خبرنگار: سلام . میشه خودتون را معرفی کنید؟

خیاط: سلام. بنده علیرضا سادین هستم. شغل بنده خیاطی و ساکن شهرستان آزادشهر می باشم.

خبرنگار: در فضای مجازی پیچیده است که شما ماسک تولیده کرده و رایگان بین مردم پخش می کنید، هدف شما از این کار چیست؟

خیاط: من یک بسیجی هستم و وظیفه بسیجی خدمت به جامعه است، بسیجی در شرایط سخت باید به داد مردم برسد. بنده و همکارم چند روزی بود که خبر دغدغه مردم برای کمبود ماسک در شهرستان را می‌شنیدیم، برای همین تصمیم گرفتیم که ماسک تولید کنیم و رایگان در اختیار مردم بگذاریم تا هیچ کسی بخاطر نداشتن پول یا نبود ماسک، استرس بیمار شدن را نداشته باشد. 

خبرنگار: چند روز است مشغول به دوخت ماسک هستید و تاکنون چند ماسک تولید کرده اید؟

خیاط: تقریبا دو روز است که ماسک تولید می کنیم و حدود ۵۵۰ ماسک تاکنون دوخته‌ایم و تا زمانی که پارچه و کش داشته باشیم این کار را ادامه خواهیم داد.

خبرنگار: نظر شما راجع به احتکار کنندگان ماسک، در این شرایط شیوع ویروس کرونا چیست؟

خیاط: بنده با این دلالان کاسب خون کاری ندارم، اما از اینکه احتکار آنها باعث کمبود ماسک و ناراحتی مردم شده، بسیار ناراحتم. شنیدید که در زمان جنگ، رزمندگان بسیجی ماسک خود را برداشته و به همرزم خود می دادند تا او زنده بماند، اما متاسفانه الان می‌شنویم، دلالان، ماسکها را احتکار می کنند تا نفس مردم را قطع کنند!

خبرنگار: پیامی برای مردم ندارید؟

خیاط: اول از همه، از همکاران خودم تقاضا دارم، در روز، زمانی را برای تولید ماسک گذاشته و به اندازه وسع خود ماسک تولید کنند و در اختیار مردم بگذارند تا دغدغه مردم کم شود. به مردم عزیز کشورم هم عرض می کنم، ما بسیجیان همواره در کنار شما و برای خدمت به شما ایستاده‌ایم.

تیتر آزاد پیشنهاد می کند، مسئولان اجرایی شهرستانها، خیاط‌انی را که دوست دارند در پویش همه با هم علیه کرونا شرکت کنند، شناسایی کرده و با همکاری خیرین، پارچه و کش خریداری نموده و در بین آنها تقسیم کنند تا آنها ساعاتی را مشغول به دوخت ماسک پرداخته و کشور از واردات ماسک بی نیاز شود.