Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه آزادشهر اظهار کرد: نباید به کسی که مسئولیت می گیرد تبریک گفت، بلکه باید به کسی که مسئولیت خود را با موفقیت به اتمام رسانده تبریک بگوییم. 

به گزارش تیتر آزاد، سردار پاسدار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه آزادشهر، ضمن اعلام رضایت از عملکرد سرهنگ دیلم کتولی و تشکر از وی، اظهار کرد: از همه کسانیکه در این جلسه حضور دارند تشکر می کنم. همچنین از تمامی همکاران، بسیجیان، مسئولین شهرستانها و مردم که در این مدت برای مهار کرونا تلاش کردند تشکر می کنم و امیدوارم این مسیر ادامه یابد.

وی افزود: بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی، پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ و صیانت از دستاوردهای آن بر دوش سپاه پاسداران گذاشته شده است.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: امرز مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه آزادشهر است. خیلی‌ها با بنده تماس گرفته و از زحمات، تلاشهای و خدمات فراوان برادر دیلم کتولی سخن گفته و درخواست باقی ماندن وی در این سمت بودند. اما سرهنگ دیلم ۳۰ سال خدمت کرده است و بر اساس قانون باید از مجموعه منفک شوند. البته ما مجوزی از تهران گرفته‌ایم تا برای مدتی از تجربیات سرهنگ دیلم در ستاد سپاه استان کمک بگیریم.

سردار ملک گفت: مهم آن است که وظیفه‌ای را که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده ما گذاشته است را درست انجام دهیم والا کم و زیاد زمان خدمت مهم نیست. حتی اگر وظیفه ای برای یک ساعت بر دوش ما بود، باید برای انجام آن فکر کنیم و نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هر کجای این نظام مقدس مسئولیتی داریم، باید نسبت به آن در نزد خدای متعال در روز حساب و در نزد مردم پاسخگو باشیم. به نظر بنده کسی که به دنبال مسئولیت می دود، عقل ندارد. تکیه بر پستی که خون بهای خون هزاران شهید است و رساندن بار مسئولیت به مقصد واقعا کار سختی است.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: خدا رحمت کند شهید بهشتی را که فرمود؛ «ما عاشق خدمت هستیم نه تشنه قدرت» . کسی که تشنه قدرت باشد، محال است که بتواند در تراز جمهوری اسلامی ماموریتش را انجام دهد. فرد تشنه قدرت گرفتا و اسیر دنیا می شود و نگاه می کند چی برای منافعش ضرر ندارد و به نفع و ضرر انقلاب اسلامی نگاه نمی کند. زیرا این پست را با زحمت و هزینه کردن بدست آورده است.

سردار ملک ادامه داد: در مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و حاج قاسم قدرت طلبی جایی ندارد اما کسی که دنبال قدرت می رود، صد در صد کار دشمن را انجام خواهد داد. او برای حفظ قدرت، سازشکار، محافظه کار، فاسد و ... می شود و گیر ما همین جا است. برادران ما باید برای لحظه به لحظه‌ی مسئولیت در پیشگاه خداوند متعال جواب دهیم و به خدا قسم حساب و کتاب دروغ نیست.

وی اعلام کرد: زمانی که به انسان یک مسئولیتی پیشنهاد شود و به او اعتماد کردند، این جهاد فی سبیل ا... است و فرد باید شبانه روز برای انجام ان تلاش کند و از همه چیز خود بگذرد.

فرمانده سپاه نینوا اظهار کرد: نباید به کسی که مسئولیت می گیرد تبریک گفت، بلکه باید به کسی که مسئولیت خود را با موفقیت به اتمام رسانده تبریک بگوییم. خوشا به حال آنهاییکه در انجام مسئولیتشان با خدا معامله کرده‌اند. و وقتی کار برای خدا باشد، خدا پاداش آن را خواهد داد.

سردار ملک افزود: برادران عزیز، کار را برای خدا انجام دهیم و نیتها را برای خدا خالص کنیم زیرا هر کاری که برای خدا نباشد بیگاری است.

وی بیان کرد: شهدای زنده‌اند و ما را نظاره می کنند و بدا بحال آنانکه از مسیر آنها خارج می شوند. راه سرباز ولایت و امام زمان بودن در دلدادگی به خداست. اگر اینگونه شود، خیر و برکت می آید و گرفتاریها رفع خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: در قضیه ویروس کرونا، همه از همکاران بنده، بسیجی ها، مسئولین شهرستانها، مردم، همه و همه پای کار آمدند و به شکر الهی موفق شدیم و انشا ا... همین مسیر را ادامه خواهیم داد.

سردار ملک خاطرنشان کرد: برادر سید روح ا... ابطحی، فردی متخصص، باتجربه، امتحان پس داده و از جنس خود هیمن بچه‌ها است که ما او را به عنوان فرمانده جدید سپاه آزادشهر معرفی می کنیم.

وی گفت: دوستان عزیز ما خادم مردم هستیم.این مردم مقام بسیار بالایی دارند. هر چقدر می توانید به این مردم خدمت کنید. راه خدمت بالا بردن ایمان است و اگر خدای ناکرده ایمانها ضعیف شد و هوای نفس در ما باشد، نمی گذارد خادم مردم باشیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: درها باید بر روی مردم به ویژه خانواده شهدا باز باشد. ما باید به سراغ پدر و مادران شهدا برویم. آنها پیر شده‌اند و دلهای نازکی دارند، نکند خدای ناکرده آنها پشت در ما بمانند. اگر آنها به سراغ ما امدند، باید با تمام توان به آنها خدمت رسانی کنیم. پیشکسوتان جهاد و شهادت، جانبازان و آزادگان نباید فراموش شوند.

سردار ملک اعلام کرد: شهرستان آزادشهر شهرستان با سابقه‌ای است. وحدت بین شیعه و سنی خواسته مقام معظم رهبری است. ما در هیچ جناح سیاسی‌ای نیستیم و ماموریت دفاع از انقلاب اسلامی که جمهوری اسلامی نیز جزئی از آن است در قانون اساسی بعد از رهبر معظم انقلاب اسلامی ، تنها بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشته شده است.

وی بیان کرد: جبهه انقلاب اسلامی وسیع است و ما نوکر هر کسی که ماموریت انقلاب اسلامی را انجام دهد می باشیم. سپاه جناحی نیست و خودش را به کسی نمی فروشد. هر کجا انقلاب اسلامی باشد، یا دستاوردهایش تهدید شود، ما آنجا حضور پیدا خواهیم کرد، حال می خواهد در سیل، زلزله ، جنگ، اغتشاشات، سوریه یا یمن و .... باشد.

انتهای پیام/