Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان آزادشهر گفت: یکی از افتخارات این مجموعه، انتخاب ۴ مربی نمونه استان از بین مربیان مرکز آزادشهر می باشد.

به گزارش تیتر آزاد، روح ا... امامی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته ملی مهارت و ترویج آموزشهای فنی و حرفه‌ای، اظهار کرد: فنی و حرفه‌ای همواره در تلاش بوده است تا بین بازار کار و تحصیل ارتباط ایجاد نماید، برای همین کلاسهای آموزشهای خود را بصورت علمی و عملی برگزار می کند.

وی افزود: ما در آموزش افرا محدودیت سنی نداریم. اما بیشتر جامعه هدف ما، دانش آموزان، دانشجویان، سربازان وظیفه، افراد معلول سرپرست خانوار، بهبود یافتگان اعتیاد، ساکنین مناطق روستایی، ساکنین سکونتهای غیر رسمی، مشمولین بیمه بیکاری، شاغلین بنگاههای اقتصادی، زنان خانه‌دار و متقاضیان مهاارت آموزی می باشند.

امامی خاطرنشان کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان آزادشهر در سال گذشته، با تلاش و همت همکاران بنده، توانسته در بخش دولتی به ۲۵۸۷ نفر معادل ۳۴۸۰۰۰ نفر-ساعت و در بخش خصوصی به تعداد ۱۶۲۰ نفر معادل ۲۸۶۸۵۹ نفر-ساعت در شاخه‌های صنعتی، کشاورزی، خدمات، فرهنگ وهنر آموزش دهد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آزادشهر بیان کرد: در سال ۹۹ نیز با وجود همگیری بیماری کرونا، آموزشهای این مرکز متوقف نشده و در بازه‌های زمانی مختلف، بر اساس پروتکلهای ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا به اموزش افراد پرداخته است. در هفته اخیر نیز که بخاطر وضعیت قرمز شیوع بیماری در استان، دستور لغو کلاسها صادر شده، این مرکز با بارگزاری آموزشهای دوره‌های مختلف در فضای مجازی، به آموزش از راه دور پرداخته است. مهارت آموزان می توانند کلاسهای خود را از طریق کانال آپارات
دنبال کنند.www.aparat.com/golestantvto

امامی گفت: در ۴ ماهه نخست سال جاری به ۶۸۱ نفر معادل ۱۲۹۲۰۶ نفر-ساعت در بخش دولتی و ۱۲۱ نفر معادل ۳۲۵۴۳ نفر- ساعت در بخش خصوصی آموزش داده‌ایم.

وی اعلام کرد: یکی از افتخارات این مجموعه، انتخاب ۴ مربی نمونه استان از بین مربیان مرکز آزادشهر می باشد. آقایان علی فرخی، علی اکبر نوروزی، سعید گزمه و مهدی هاشم زایی مربیانی بودند که به عنوان مربی نمونه استانی انتخاب شده اند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای آزادشهر در پایان تصریح کرد: برای تحول در آموزشهای مهارتی و گسترش آن به عنوان یک فرهنگ عمومی، نیازمند همکاری اصحاب رسانه و خبرنگاران با فنی حرفه‌ای در این حوزه می باشیم.

انتهای پیام/