Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آزادشهر گفت:  بسیج و تفکر بسیجی یک ضرورت انکار ناپذیر است و به فرموده مقام عظمای ولایت ؛ انکار بسیج انکار بزرگترین ضرورت ومصلحت برای کشور است .

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید یازرلو نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص هفته بسیج اظهار کرد: اگر بخواهیم ارزش واهمیت بسیج و بسیجی را بفهمیم ودرک کنیم باید آن رادر کلام گهربار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ومقام عظمای ولایت جستجو کنیم.


وی افزود: امام(ره) فرمودند« بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است كه شكوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد، بسیج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهیدان گمنامی است كه پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. بسیج میقات پا برهنگان معراج اندیشه پاك اسلامی است كه تربیت یافتگان آن، نام و نشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.».

حجت الاسلام یازرلو تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در خصوص بسیج می فرمایند، بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آنها پاک ترین انسانها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده اند. ... مجموعه‌ای که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطرجمع می کند...بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است...بسیج در واقع مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آزادشهر در رابطه با هدف ازتشکیل بسیج بیان کرد: هدف ازتشکیل بسیج دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی و همچنین کمک به مردم، به هنگام بروز بلایا و حوادث پیش بینی نشده است. بنا به فرموده مقام عظمای ولایت < بسیج، به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام وقران و امام زمان(عج) واین انقلاب مقدس به آن نیازمنداست >. ما این حضوررا در همه زمینه ها می بینیم حضور بسیجیان درصحنه های نبرد با دشمن, کمک رسانی به زلزله زدگان ,سیل زدگان ,خاتمه دادن به فتنه ها و آشوبها وهمچنین حضور فعال بسیجیان عزیز در این اوضاع کرنایی چه در بحث غربالکری ضدعفونی معابر تولید وپخش ماسک وموادضدعفونی کننده وموارد بسیار دیگر.

وی خاطرنشان کرد: از جمله مامریتهای مهم بسیج وبسیجیان حفظ امنیت و مقابله با استکبار وجهانخواران به ویژه دشمن اصلی این انقلاب آمریکا امی باشدامام (ره) فرمودند(لحظه ای نباید از كید دشمنان غافل بمانیم. در نهاد و سرشت امریكا كینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی - صلی الله علیه و آله و سلم - موج می زند). وهمچنین بنا به فرموده امام(ره)ایجاد حکومت بزرگ اسلامی می باشدامام خمینی (ره) خطاب به بسیجیان جهان اسلام می‏فرماید: «باید بسیجیان جهان اسلام، در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند، و این شدنی است؛ چرا که بسیج، تنها منحصر به ایران نیست. باید هسته‏های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد».


حجت الاسلام یازرلو گفت: راهکار برون رفت و پیروزی بر مشکلات و رسیدن به پیشرفت وآبادانی احیای تفکر بسیجی می باشد. همان بسیج وتفکر بسیجی بود که باعث پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس شد. بسیاری از پیشرفتها وموفقیتهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر بسیجی است  آن چیزی که دشمن را به زانو در می آورد تفکر بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آزادشهر افزود: همانگونه که امام راحل رحمه ‏الله در این باره چنین فرمودند: «اگر به کشوری، نوای دل‏نشین تفکر بسیجی طنین‏انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد؛ و الا، هر لحظه باید منتظر حادثه ماند». ایشان برای این که حادثه‏ای دیگر، آینده کشور را تهدید نکند می‏فرمود بسیج باید سازماندهی شود. باید آمادگی به وجود بیاورند و آن را حفظ کنند.پس راهکار حل مشکلا ت در همین جا وداخل کشور به دست همین مردم می باشد نه در جای دیگر.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: بسیج و تفکر بسیجی یک ضرورت انکار ناپذیر است و به فرموده مقام عظمای ولایت ؛ انکار بسیج انکار بزرگترین ضرورت ومصلحت برای کشور است .

 

انتهای پیام/