Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان از کشف 341 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد و گفت: در این عملیات پنج نفر دستگیر شدند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، ساعت سه بامداد امروز ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان گلستان در عملیاتی موفق، ۳۴۱ کیلوگرم موادمخدر تریاک را در این استان کشف کردند.

فرزاد تاجره بعد از ظهر امروز گفت‌گو خبرنگاران استان در خصوص جزئیات این عملیات، اظهار کرد: پس از مدت‌ها اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ورود محموله مواد مخدر به داخل استان مطلع شده که بلافاصله عملیات شناسایی و دستگیری آغاز شد.

وی ادامه داد: ساعت سه بامداد امروز ماموران خودروی مورد نظر را در حوزه استحفاظی شهرستان گالیکش شناسایی و در یک عملیات پلیسی، خودروی مورد نظر را توقیف کردند.

جانشین انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در این عملیات ماموران موفق شدند ۳۴۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند و در این راستا پنج نفر دستگیر و دو خودرو نیز توقیف شد.

تاجره بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون در استان گلستان ۱۰ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: کشف ۱۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و توقیف ۶۰ دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت از دیگر موفقیت‌های انتظامی استان گلستان طی این مدت بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: در این مدت ۳ هزار و ۲۴۳ نفر از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند و ۳ هزار و ۳۹۷ نفر معتاد نیز شناسایی، جمع‌آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شده است.

انتهای پیام/83004