Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش چشمه ساران برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، این همایش یا حضور مدیران کل سیاسی وانتخابات ، مدیر کل منابع انسانی و مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان، فرماندار شهرستان آزادشهر، بخشدار چشمه ساران، شهردار و اعضای شورای شهر نوده خاندوز و جمعی از مسئولین شهرستانی در مکان بخشداری چشمه ساران برگزار شد.

جفائی بخشدار چشمه ساران در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان این خبر گفت: با هدف شناسایی و رفع مشکلات روستاها هر ماه گردهمائی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای این بخش را با حضور تنی چند از مدیران کل استانی و مسئولین شهرستانی برگزار می کنیم.

وی افزود در این نشست های چهره به چهره، دهیاران و شوراها، مشکلات روستاهای خود را مطرح و با همفکری و مشورت مسئولین مربوطه در جهت رفع آنها چاره اندیشی و در صورت نیاز به اعتبار لازم، توسط مسئول استانی پیگیری می شود.

در قسمتی از این همایش، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: بیش از 4 هزار صندوق اخذ رای در 2 هزار نقطه استان جهت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

میرباقری افزود: تمام تلاش مجموعه همکاران ما در ستاد برگزاری انتخابات،صیانت از آراء مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است.

وی از مردم گلستان خواست تا با حضور یکپارچه خود در این انتخابات تلاش کنند همچون گذشته بیشترین حضور را نسبت به میانگین کشوری داشته باشیم.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در ادامه به حساسیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود:برگزاری دو انتخابات همزمان یعنی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری،به عنوان اولین تجربه دولت تدبیر و امید نیاز به همکاری مردم بویژه دهیاران و شوراهای اسلامی دارد.

وی از دهیاران و شوراها خواست تا زمینه را برای حضور حد اکثری مردم در انتخابات فرآهم سازند.

titr001 

titr001 

titr001 

titr001 

titr001 

titr001 

titr001 

titr001 

titr001 

انتهای پیام/