Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

آخرین نشست خبری سال 1401 استاندار گلستان با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، علی محمد زنگانه استاندار گلستان در نشست خبری امروز اظهار کرد: استان گلستان بعد از استان تهران با ۳۹۵ نقطه حادثه خیز جزء حادثه خیزترین استانهای کشور است. از ابتدای این دولت کارها برای اصلاح این نقاط آغاز شده و در تلاش هستیم تا پایان دولت سیزدهم ۸۰ درصد این نقاط حادثه خیز را اصلاح کنیم.

زنگانه در رابطه با پروژه های راه سازی استان خاطرنشان کرد: درخصوص پروژهای راه سازی استان باید عرض کنم، از بعد سفر رییس جمهور به استان، تمامی پروژه‌ها غیر فعال دوباره شروع به کار کرده‌اند.

وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم جاده خوشیلاق ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ۲۵ کیلومتر دیگر آن نیز در دست احداث می‌باشد و برای پیشرفت این پروژه مبلغ ۴۵ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

استاندار گلستان در پاسخ به سوالات مطرح شده در خصوص راه آهن اینچه برون به شاهرود بیان کرد: در سفر رییس جمهور به استان گلستان، طرح و مستندات فنی  راه آهن اینچه برون به شاهرود را به رییس جمهور نشان دادیم و ایشان اعلام نمودند که از ما برای اجرایی کردن این طرح که عواید بسیاری برای مردم استان و کشور دارد حمایت میکند.

 زنگانه افزود: با ارائه مستندات فنی و بیان عواید حاصله از این طرح، معاون اول و وزیر راه را نیز مجاب کردیم، اما متاسفانه عده‌ای در استان در مسیر پیشرفت و اجرا این طرح کارشکنی می کنند.

وی اظهار کرد: خیلی عجیب است، مدیر راه آهن، بجای پاسخگویی در خصوص عدم اجرای این پروژه به بنده که به عنوان استاندار باید مطالبه گر مسائل باشم ، دوئل راه انداخته و پاسخگو نیست.

استاندار گلستان در رابطه با پیگیری وعده هایش اعلام کرد: تا زمانی که در این سمت مشغول به خدمت هستم تلاش میکنم به تمامی وعده‌هایم جامه عمل بپوشانم و از مدیران، پیشرفت استان را مطالبه کنم.

زنگانه ادامه داد: تمام کسانیکه با خیانت به مردم مانع پیشرفت و آبادانی استان شوند را معرفی خواهم نمود. من تمام توان و آبرویم را برای خدمت به مردم مظلوم این استان گذاشته ام و روزی که کارم به عنوان استاندار این استان به پایان برسد و وعده‌ای عملی نشده باشد، بابت آن از مردم شریف استان معذرت خواهی خواهم کرد.

استاندار گلستان در پایان اعلام کرد: متاسفانه عده ای که بیشتر آنها در استان ما زندگی نمی کنند، با استفاده از فضای مجازی و نوشتن طومار، درصدد ایجاد اختلال در خدمت رسانی و پیشرفت استان هستند . از شما اهالی رسانه‌ تقاضا دارم با اطلاع رسانی درست و مطالبه گری مضاعف از مدیران، ما را در خدمت رسانی و آبادانی استان یاری نمایید.

تهیه خبر: سیدمصطفی میرعرب رضی

انتهای ییام/