Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات لازم برای رفع مشکل بازنشستگی برخی از کارگران معدن ذغال سنگ صورت گیرد.

به گزارش تیتر آزاد، رضا صابری، در مراسم آغاز ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی آزادشهر، که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: تعدادی از مردم شهرستان آزادشهر با مجموعه از مشکلات در حوزه وزارت کار، تعاون ور فاه اجتماعی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه، از نظر شاخص های رفاهی استان گلستان وضعیت مناسبی ندارد، افزود: 42 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در آزادشهر تاکنون از داشتن درمانگاه تامین اجتماعی محروم بودند.

وی گفت: در این شهرستان تعدادی کارگر شاغل در معدن زغال سنگ وجود دارد که در امر بازنشستگی خود با مشکلاتی مواجه هستند و حدود ۱۰۰ نفر از کارگران، سابقه کار در معادن استان سمنان دارند که تا امروز سابقه آن ها محاسبه نشده است.

صابری در انتها از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواست در این خصوص اقدام لازم را انجام دهد تا مشکل حدود 100 نفر از این کارگران برطرف شود.

انتهای پیام/