Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دانش آموز افتخار آفرین آزادشهر در مسابقات کشوری انشای نماز در میان استقبال مسئولین و خانواده وارد شهرستان شد.

به گزارش تیترآزاد، زینب قلیچ لی دانش آموز سال اول متوسطه۱ دبیرستان تیزهوشان فرزانگان آزادشهر که بعنوان نماینده استان گلستان در مسابقات کشوری انشای نماز موفق به کسب رتبه دوم شده بود با استقبال مسئولین آموزش و پرورش آزادشهر و خانواده اش وارد این شهرستان شد.

وی در حاشیه این مراسم طی مصاحبه ای خبری گفت: مسابقات انشای نماز با حضور بیش از ۳۰ دانش آموزان سال اول متوسطه۱ سراسر کشور به میزبانی شیراز برگزار شد و سطح مسابقات خیلی بالا بود و من توانستم با نگارش از خاطره اولین نمازی که خواندم، با رأی هیأت داوران رتبه دوم را کسب کنم.

گفتنی است دانش آموز زینب قلیچ لی پس از کسب رتبه اول مسابقات انشای نماز مراحل شهرستانی و استانی بعنوان نماینده استان گلستان به مسابقات کشوری راه یافته بود.

ماهم به نوبه خود ضمن تبریک به این دانش آموز کوشا، آرزوی تداوم این موفقیتها را داریم و از عوامل اجرایی مدرسه تیزهوشان فرزانگان آزادشهر و خانواده گرامی اش تشکر و قدردانی می نمائیم.

1.3

1.1

1.1

انتهای پیام/