Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از كاهش 100 درصدي تلفات ناشي از تصادفات درون شهري در آزادشهر خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، سرهنگ محمدرضا اصلاني بیان داشت: آموزش شهروندان در جوامع هدف، به‌كارگيري همياران پليس و پليس‌ياران نوجوان و جوان، حضور هدفمند پليس در نقاط مختلف شهر، اصلاح نقاط حادثه‌خيز و همچنين فرهنگ‌سازي و همکاري و تعامل سازمان‌هاي مسئول در امر ترافيك را عامل اصلي در كاهش تصادفات عنوان كرد.

وی از كاهش 17 درصدي تصادفات جرحي نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: برابر بررسي‌هاي آماري و تطبيق با آمار پزشكي‌قانوني شهرستان، تعداد مجروحين ناشي از تصادفات 53 نفر بوده كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 12 درصد كاهش را نشان مي‌دهد.

سرهنگ اصلاني با اشاره به توقيف 725 دستگاه وسيله نقليه طي اين بازه زماني گفت: در راستاي اجراي طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و به‌منظور جلوگيري از سوانح رانندگي در سطح شهر، تعداد 559 دستگاه موتورسيکلت و 165 دستگاه خودرو متخلف توقيف و روانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان آزادشهر استان گلستان تصريح کرد : همکاري و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي شهروندان، اجراي طرح‌هاي مختلف انتظامي و انضباط ترافيكي و برخورد و اعمال قانون با رانندگان خوردوها و راكبين موتورسيكلت‌ها از مهم‌ترين علل كاهش تصادفات بوده است.
اين مقام انتظامي از رانندگان خواست: با رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي و احترام به حقوق ديگران در راستاي کنترل حوادث و سوانح رانندگي و روان‌سازي ترافيک شهري کوشا و هميار پليس باشند.

انتهای پیام/