Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر: مسلمانان باید جهاد فرهنگی امام صادق(ع) را ادامه دهند

به گزارش تیتر آزاد، حجت ‏الاسلام محسن محمدیان در جلسه کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی به توصیف شخصیت امام صادق (ع) پرداخت و اظهار داشت:آن بزرگوار به دلیل عمر زیادشان نسبت به سایر ائمه به شیخ‏الائمه لقب گرفته و از خود بیشترین حدیث و روایات را به جای گذاشته‏ اند.

محمدیان از این موضوع به نام جهاد فرهنگی یاد کرد و افزود: این مورد با توجه به جوسیاسی حاکم بر آن دوران، بیانگر فرصتی مناسب برای امام بود که به تربیت شاگردان و بیان اصول و احکام اسلام به صورت تخصصی بپردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر اضافه کرد: امام صادق (ع) با توجه به درگیری امویان و عباسیان در آن دوران و ضعف دولت حاکم و با توجه به کثرت یارانشان و اصرار مداوم آنان مبنی بر قیام، قیام فرهنگی را بر قیام نظامی ارجح دانستند.

وی از ادامه این جنگ در دنیای پر پیچ و خم امروز یادی کرد و گفت: ادامه جهاد امام صادق (ع) بر عهده ماست و برای ایجاد مدینه فاضله، باید این وظیفه خطیر به بهترین نحو انجام شود.

محمدیان بیان کرد: مسلمان واقعی کسی است که جدای از پرورش ایجاد مدینه فاضله در ذهن، به احقاق آن در جامعه و دنیای پیرامون خود نیز کوشش کند.

انتهای پیام/