Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه شهر خان ببین گفت: لفظ شهادت کتاب آفرینش انسان است.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام شهابی در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) آزادشهر اظهار داشت: حکمت، معرفت به امام و اهل بیت (ع) است و شرط ورود به دژ الهی و قبولی اعتقاد به خدا، اعتقاد و محبت به ولایت و اهل بیت (ع) می باشد و معرفت به خدا و اهل بیت (ع) مشروط یکدیگر هستند و خداوند حکمت را به آن کسی می دهد که خیر کسی باشد.

وی با اشاره به ویژگی های منتظر واقعی گفت: منتظر به کسی می گویند که در انتظار شهادت باشد و زیباترین و لذت بخش ترین مرگ، شهادت است.

شهابی اذعان داشت: لفظ شهادت کتاب آفرینش انسان است و آثاری که از شهدا باقی مانده است، با ارزش و مقدس است.

وی افزود: شهدا در پیشگاه خداوند از عظمت و عزت بسیار بالایی برخوردار هستند و باید به گونه ای رفتار کنیم و برخورد داشته باشیم و اعمالمان به گونه ای باشد که شرمنده ی شهدا نشویم.

حفظ ولایت فقیه، حفظ دین و قرآن و اهل بیت است و با حفظ حرمت شهدا، ولایت فقیه حفظ خواهد شد و اگر با شهدا باشیم و تابع ولایت باشیم هیچگاه گمراه نخواهیم شد.

انتهای پیام/