Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان آزادشهر از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی سمیعی پاقلعه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما، با اعلام این خبر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال سلحشوری و حماسه‌آفرینی فرزندان روح‌الله در برابر تمام شرق و غرب برگ زرین دیگری بر تمدن اسلامی بود.

وی ادامه داد: شهیدان از دین و کیانشان جانانه دفاع کردند و باعث نابودی دشمنان شدند و این پیام را منعکس کردند که با پیروی از رهبری با تمام وجود از انقلاب دفاع می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر با اشاره به برنامه های ویژه این هفته در شهرستان، عنوان کرد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و ورزشکاران برگزار می شود، در روز دوم نیز همزمان با بازگشایی مدارس، فضاسازی و آذین بندی مراکز آموزشی و نواختن زنگ مقاومت، برگزاری یادواره شهداء، برپایی نمایشگاه شعر مقاومت و اجرای پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه ها است.

وی بازدید از خانواده شهداء، عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری نشست های منتظران موعود ، مسابقات ورزشی، را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

سمیعی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در برنامه های مختلف هفته دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه مقاومت ضروری است، افزود: دشمنان در برهه کنونی با تهاجم فرهنگی و تهدید نرم خود هویت و ارزش های دفاع مقدس را نشانه رفته اند.

وی در پایان بر انتقال ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی تاکید کرد و گفت: ما باید این فرهنگ را انتقال دهیم تا شاهد نتایج مثبت ناشی از ترویج این فرهنگ که همان فرهنگ اسلام ناب محمدی است در جامعه باشیم.

انتهای پیام/