Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

با فرا رسیدن هفته ی دفاع مقدس دانشگاه آزاد واحد آزادشهر با تدارک چند مراسم این ایام را گرامی داشت.

به گزارش تیترآزاد، به مناسبت هفته ی دفاع مقدس نمایشگاهی با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر برگزار شد.
این نمایشگاه که با همت و همکاری دفتر فرهنگ اسلامی ، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در محوطه ی دانشگاه برپا شد و با حضور دکتر کاظم شریعت نیا رییس واحد آزادشهر، معاونین ، مدیران و جمعی دیگر از مسولین واحد آزادشهر طی مراسمی افتتاح شد.
شریعت نیا در حاشیه ی این مراسم ضمن قدردانی از برپا کنندگان این نمایشگاه و گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس به حوادث اخیر سرزمین منا اشاره کرد و گفت:عید قربان امسال شاهد فجایع ناگواری بودیم که این مسئله باعث تاسف و اندوه همه ی مردم دنیا به خصوص مسلمانان شد.
رئیس واحد آزادشهر تاکید کرد: به عنوان یک عضو دانشگاهی و دیگر همکاران خود از واحد آزادشهر ضمن محکوم کردن این فاجعه ی دردناک، تقاضای بازنگری اصولی در مدیریت حج و مناسک آن توسط روسای کشورهای اسلامی هستیم.
سپس رییس واحد آزادشهر که تعدادی از مسئولین دانشگاه نیز وی را همراهی میکردند در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور در منزل خانواده دو شهید میرعرب از رشادت،فداکاری و صبر والدین این دو شهید والامقام قدردانی و تجلیل کردند.
شریعت نیا در این دیدار وجود شهیدان را مایه ی برکت و آبروی نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: با الگو قرار دادن شهیدان،جانبازان و رزمندگان راه حق در عرصه ی علم و دانش از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
بعد از این دیدار و در پایان رئیس و همراهان با حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان آزادشهر با قرائت فاتحه وغبارروبی گلزار این شهیدان به تجدید میثاق با آن ها پرداختند.

IMG 2713

IMG 2713

IMG 2713

انتهای پیام/