Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در مراسمی باحضور مسئولین شهرستانی، یادمان شهدای دانش آموزی آزادشهر در دبیرستان پسرانه شاهد افتتاح شد.

به گزارش تیترآزاد، حبیب شفائی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش آزادشهر در این مراسم بابیان اینکه دانش آموزان بسیجی در دفاع مقدس نقس مهمی در صیانت از این مرز و بوم را داشتند افزود:شما دانش آموزان امروز رهرو همان دانش آموزانی هستید که از پشت همین میزها برحسب تکلیف پای در میدان جهاد گذاشتند تا عزت و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.

وی از دانش آموزان خواست تا همواره با رعایت شئونات اسلامی ، اخلاق نیکو ، احترام به پدر و مادر و معلم و حرکت در مسیر ولایت فقیه، از عزت و سعادت دنیوی و اخروی برخوردار شوند.
مهدی مفیدی مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم با اشاره به هفته دفاع مقدس،این هفته را فرصت مناسبی برای شناخت بیشتر ارزشهای انقلاب اسلامی و مجاهدتهای رزمندگان اسلام عنوان کرد. در پایان این مراسم یادمان شهدای دانش آموزی در دبیرستان شاهد متوسطه2 ازادشهر افتتاح شد.

انتهای پیام/