Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: حادثه تلخ و جانسوز منا محصول بی تدبیری و بی درایتی خاندان آل سعود بود.

 به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام محمدی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و ضمن محکوم کردن حادثه منا، اظهار داشت: پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی با پلیس قبل از انقلاب اسلامی و با دیگر کشورهای جهان تفاوت بسیار زیادی دارد.

 وی افزود: فاجعه منا محصول بی تدبیری و بی درایتی خاندان آل سعود بود و تا همیشه در حافظه و خاطره ی مسلمانان باقی خواهد و این بی خردی آل سعود در اداره مناسک حج را ثابت کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: حکومت آل سعود باید این مسئولیت را بپذیرد و از جهان اسلام عذرخواهی کند و از پس این داغ های سخت برآید و این را بداند که قطعا سربازان فرمانده معظم کل قوا در نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبرشان هستند و به فرمان ایشان جواب سختی به دشمنان خواهند داد.

انتهای پیام/