Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آزادشهر از برگزاری دوره آموزشی ترویج سبک زندگی اسلامی با تاسی از اهل بیت برای 55 مددجوی آزادشهر خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، سید عبدالرضا میری در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در ماه محرم به منظور تاسی از سیره اهل بیت(ع) یک دوره آموزشی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی برای 55 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

وی اظهار داشت: دشمن برای اینکه نظام خانواده را در کشور از بین ببرد تمام تلاش خود را به کار بسته و با هجمه های فرهنگی بسیار به دنبال دست یافتن به اهداف خود هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)آزادشهر با بیان اینکه با تمسک به ائمه‌ معصومان(ع) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باید با تمام توان و قدرت در مقابل جنگ نرم دشمنان تا پیروزی کامل بایستیم، خاطرنشان کرد: کمیته امداد به همین منظور آموزش های مختلفی را به منظور ترویجسبک زندگی اسلامی در بین مددجویان برگزار می نماید.

میری گفت: با توجه به این امر در ایام محرم به منظور فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر و ترویج سبک زندگی اسلامی با تاسی از اهل بیت (ع) دوره آموزشی با حضور 55 مدجوی تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

انتهای پیام/