Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

روز گذشته ششمین جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر برگزار شد.

 به گزارش تیتر آزاد، روز گذشته ششمین جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور کلیه مسئولین شهرستان، اعضای شورای تامین آزادشهر، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان نیز برگزار شد.

حبیب شفائی نوده فرماندار آزادشهر در این جلسه اظهار داشت: با توجه به نزدیکی انتخابات مهم کشوری نیاز است که مسئولین شهرستان مسائل شرعی، قانونی و اخلاقی را در دستور کار خود قرار دهند و به صورتی عمل کنیم تا انتخابات سالم و مشارکت حداکثری داشته باشیم.

 tiazad94.1

شفائی گفت: در انتخابات باید بی‌طرفانه عمل کنیم و رعایت عدالت را داشته باشیم و به رای مردم احترام بگذاریم.

وی افزود: مراسم اربعین ساعت 9 صبح روز چهارشنبه از گلزار شهدای گمنام به سمت مصلی شهر آزادشهر به صورت دسته‌روی خواهد بود و مراسم متمرکز در مصلی برگزار می‌شود.

در ادامه ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر گفت: استان گلستان ظرفیت های چشمگیری در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد اما استفاده های لازم و بایسته از آنها نشده است.

وی با بیان اینکه فقط خدمات شارژ تلفن همراه و آب جوش را برای گردشگران فراهم می کنیم، افزود: به دلیل فقدان بستر های مناسب و کمبود زیر ساخت ها، گردشگران فقط اقامتی چند ساعته را تجربه و استان را ترک می کنند و قابلیت های زیادی در استان وجود دارد و با اقداماتی که در حال انجام است به دنبال برطرف کردن عقب ماندگی ها هستیم.

tiazad94.1 

مدیر کل میراث فرهنگی گلستان افزود: یکی از بزرگترین پروژه هایی که ماندگاری گردشگر را در گلستان سبب خواهد شد، پروژه آشوراده است که متاسفانه بعضی به دنبال تحقق نیافتن آن هستند.

وی افزود: موزه روستایی گیلان در سال شش میلیون بازدید کننده را به خود اختصاص می دهد و در استان گلستان هم به دنبال احداث موزه روستایی به وسعت 700هکتار در جنگل قرق هستیم که عملیات اجرایی آن شروع شده است و برای موزه روستایی 10 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و در این موزه به دنبال وحدت گرایی و نمایش ظرفیت های قومیت های استان گلستان هستیم.

کریمی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در شهرستان آزادشهر نیز گفت: ژئو پارک در محدوده رامیان و آزادشهر ار برنامه های امسال است و اکنون در مرحله مطالعه قرار دارد و شهرستان آزاد شهر به عنوان مسیر ارتباطی استان سمنان و خراسان پایلوت اقامتی استان شده است.

وی با بیان اینکه 10 میلیارد ریال اعتبار در حوزه گردشگری برای آزادشهر در نظر گرفته شده است، افزود: در آینده ایجاد بازارچه صنایع دستی را نیز در این شهرستان آزادشهر شروع خواهیم کرد.

در قسمتی دیگر از این جلسه، رییس ستاد اقامه نماز استان گلستان با بیان اینکه برپایی نماز خصوصا در ادارات باید مورد توجه مدیران قرار گیرد، گفت: آزادشهر یکی از بهترین شهرها در زمینه اقامه نماز در استان است.

tiazad94.1 

قاسم محمدی اذعان داشت: در آیات و روایات بر اهمیت نماز همواره تاکید شده است و خداوند متعال در قرآن کریم کسانی را که نماز را برپا می دارند، دوستدار خود می داند.

وی با تاکید بر ضرورت اقامه نماز اول وقت در ادارت، افزود: مدیران اداراتی که بیش از 15 نیروی انسانی دارند، برای اقامه نماز باید روحانی انتخاب کنند و همه با تاکید مدیران ادارات برای اقامه نماز اول وقت شرکت کنند.

در ادامه این جلسه دادخدا اصغری از سوی سرهنگ سمیعی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان آزادشهر به عنوان دبیر اجلاسیه شهدای شهرستان آزادشهر معرفی شد.

دادخدا اصغری که از پیشکسوتان جنگ تحمیلی است، در این جلسه گفت: در رأس همه هدف هایی که در این اجلاسیه تعقیب می گردد، فرهنگ سازی و جاری کردن فرهنگ شهدا در سبک زندگی مردم در همه موضوعات مد نظر است .

وی افزود: شهدا بهترین الگو برای زندگی مسلمانان، داشتن زندگی پویا و اثرگذار مذهبی و نیز گریز از فرهنگ های مبتذل وارداتی و بطور مشخص، ستیز با تهاجم فرهنگی غرب است و تبیین این موضوعات از دیگر اهداف این اجلاسیه است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ شهادت به نسل آینده انتقال یابد، افزود: ریاست کمیته های این اجلاسیه به عهده مدیران ادارات است و مسئولین سپاه نقش دبیر را بر عهده خواهند داشت.

نماینده مردم شهرهای آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ یکی از اصلی ترین دستاویز های غرب برای ضربه زدن به ایران بوده و هجمه های فرهنگی سالیان متمادی است که این عرصه را برای ایران به یک میدان جنگ تبدیل کرده است.

tiazad94.1 

رضا صابری در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر افزود: علاوه بر فرهنگ، دشمن در زمینه اقتصادی هم به دنبال آسیب زدن به کشور است و باید بدانیم که لحظه ای غفلت، ضربه جبران ناپذیری وارد می کند و این ضربه می تواند تا مدت ها اثر مخرب خود را داشته باشد.

در ادامه این جلسه آخوند ابوبکر خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر گفت:یکی از معروف هایی که ما باید به آن بپردازیم تقویت رافت اسلامی در داخل و خارج کشور است.

آخوند خوجملی که در حج امسال نیز حضور داشت با اشاره به حوادث منا، افزود: بعد از اتفاق ناگوار حادثه منا که بی تدبیری آل سعود علت آن بود، پیام همدردی رهبر معظم رهبری تسکین بخش حادثه دیدگان بود وایشان درد همه مسلمین را درد خود می دانند در حالیکه کشور میزبان هیچ واکنشی نشان نداد.

وی با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب، افزود: نامه دوم رهبری خطاب به جوانان غرب بیانگر رافت اسلامی است و ما باید همواره پشتیبان این رهبر مقتدر باشیم .

tiazad94.1

tiazad94.1

tiazad94.1

tiazad94.1

tiazad94.1

tiazad94.1

tiazad94.1

انتهای پیام/