Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند.

به گزارش تیتر آزاد، ظهر امروز نشست خبری، انتخاباتی فرماندار آزادشهر با اصحاب رسانه این شهرستان، با حضور معاون فرماندار و اصحاب رسانه شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری آزادشهر برگزار شد.

حبیب شفائی فرماندار آزادشهر، ضمن قدردانی از اصحاب رسانه حاضر در جلسه، از خبرنگاران خواست که در ایجاد شور و نشاط انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه نقش موثرتری را ایفاء نمایند.

khabar 1 

فرماندار آزادشهر اصحاب رسانه را پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دانست که در تنویر افکار عمومی نقش مهمی داردو باید خواسته بحق و قانونی مردم را با رعایت اصول و قوانین منعکس کنند و این پل ارتباطی دوطرفه و تردد در آن باید روان و با آرامش باشد.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه و رئیس هیأت اجرایی شهرستان آزادشهراز برگزاری 15 جلسه ستاد انتخابات و آمادگی کامل این ستاد جهت انجام یک انتخابات پر شور خبر داد و تصریح کرد: تمام تلاش مسئولین برگزاری انتخابات باید در راستای سلامت انتخابات باشد و هیچ قصوری از هیچ فردی در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: کل صندوق های اخذ رأی در انتخابات قبل 88  صندوق رای بوده است که از این تعداد 33 صندوق ثابت شهری و 34 صندوق ثابت روستایی، 7 صندوق سیار شهری و 14 صندوق سیار روستایی بوده است.

شفائی خاطرنشان کرد: تعداد واجدین رأی در انتخابات گذشته شهرستان،68 هزار نفر بوده است که از این تعداد 54 هزار نفر معادل 82 درصد واجدین شرایط در انتخابات گذشته در شهرستان مشارکت داشته اند.

فرماندار آزادشهر از تمامی اصحاب رسانه درخواست کرد که در ایجاد شور انتخاباتی هر آنچه درتوان دارند انجام داده و فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان هم در کنار آنها خواهد بود.

khabar 1 

در ادامه این نشست، قاضوی معاون فرمانداری شهرستان هم از آمادگی پاسخگویی و ارتباط تمام وقت با اصحاب رسانه خبر داد.

در خاتمه هریک از مدیران وبسایت ها و خبر گزاری ها به ارائه دید گاه و نظرات خود پرداختند .

khabar 1

khabar 1

khabar 5

khabar 6

khabar 1

انتهای پیام/