Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حسین خان احمدی، شهید خوشنامی بود که بعد از 27 سال گمنامی، احراز هویت شد.

به گزارش تیتر آزاد، به مناسبت احراز هویت شهید حسین خان احمدی گفتگویی را با همسر این شهید بزرگوار انجام داده ایم که به حضورتان عرضه می کنیم.

وقتی وارد منزل شهید شدیم، با استقبال گرم همسر شهید و محمد فرزند کوچک شهید حسین خان احمدی مواجه شدیم.

همسر شهید با بغض فراوانی که در گلویش بود، شروع کرد به یادآوری خاطراتش از زمان اعزام حسین، او می گفت: زمانی که حسین می خواست، به جبهه اعزام شود، پدر و مادرش و من که همسرش بودم ناراحت بودیم، ولی او همیشه میگفت من باید بروم.

همسر شهید ادامه داد: شب قبل از اعزامش، چند نفر از دوستانش که قرار بود با هم اعزام شوند را دعوت کرده بود و مراسمی گرفته بودیم که پدر شهید به دلیل نشان دادن ناراحتی و اعتراضش از رفتن حسین به جبهه، غذا نخورد.

IMG 20151227 112531

بعد از اتمام مراسم ، حسین پیش پدرش رفت و گفت: چه غذای مراسم مرا بخوری ، چه نخوری من حتما باید بروم چونکه باید بروم تا از مملکتم و از ناموسم دفاع کنم و این وظیفه ی همه هست و رو به من و پدرش کرد و گفت: "من برم دیگه بر نمی گردم" و این بود که 27 سال است چشم انتظارش هستیم.

بغض های همسر شهید، تبدیل به اشک شد و از گونه هایش سرازیر شد، وی با همان حال ادامه داد و گفت: وقتی که به ما خبر مفقود الاثری اش را دادند، باورم نمی شد و فکر می کردم یا شهید و یا اسیر شده ولی به خودم می گفتم که روزی بر می گرده و اصلا ناامید نمی شدم؛ همیشه در فکر و خیالم بود، تا اینکه شنبه هفته گذشته خبر شناسایی و احراز هویت شدنش را بهم دادند و از آن روز است که دیگر برای لحظه دیدار با مزار پاکش شب و روز ندارم.

وی افزود: حسین در بین مردم و خانواده از نظر رفتاری و اخلاقی زبانزد بوده و به همه تاجایی که می توانست کمک می کرد و هرگز نماز و روزه هایش ترک نمی شد؛ حسین در لحظات آخر اعزامش به جبهه می گفت: باید بروم چونکه امام خمینی (ره) گفته است و باید گوش به فرمان امام باشیم و من نیز به جوانان و مردم می گویم در این زمانه پشتیبان ولایت فقیه باشیم و باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

همسر شهید حسین خان احمدی، گلایه ای از وضعیت نامناسب حجاب در سطح جامعه داشت و افزود: وقتی این وضعیت نامناسب حجاب را در جامعه می بینم، دلم آتش می گیرد، چراکه اگر شهدا نمی رفتن و از این مملکت دفاع نمی کردن، ما الان با این آرامش و امنیت زندگی نمی کردیم؛ شهدا برای دفاع از ناموس و مملکت جنگیدند ولی این وضعیت نامناسب حجاب در جامعه پاسخگو راه و هدف آنها نیست.  

 در صحبت های پایانی خود گفت: توصیه ی من به جوانان این است که ادامه دهنده راه شهدا و پیرو ولایت فقیه باشند.

(همسر و خواهر شهید حسین خان احمدی)

IMG 20151227 112528

IMG 20151227 114617

انتهای پیام/