Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

صبح امروز خانواده شهید خان احمدی برای شرکت در مراسم گرامیداشت آن شهید به گرگان اعزام شدند.

 به گزارش تیتر آزاد، روز شنبه ۵ دی ماه ۹۴، خبر بسیار مهمی در خصوص شناسایی ماهیت شهید گمنامی که در دانشگاه گلستان آرمیده بود از سوی مسئولین منتشر شد که انتظار 27 ساله خانواده شهید خان احمدی به سر آمد.

پیکر این شهید گرانقدر، در هفته قبل از طریق DNA شناسایی شده بود که متعلق به یکی از شهرهای شرق استان، یعنی آزادشهر می باشد.

گفتنی است شهید حسین خان احمدی فرزند باقر ساکن شهرستان آزادشهر که در تاریخ 1366/12/10 به منطقه جنوب کشور اعزام شده بود در اثر تک دشمن بعثی درتاریخ 1367/1/28 در منطقه فاو مفقود الاثر می شود و پس از سال ها در سال 1392 به عنوان شهید گمنام راهی استان گلستان و در دانشگاه گلستان گرگان تشییع و به خاک سپرده می شود.

 از همین رو مراسمی امروز ساعت 9 صبح برای گرامیداشت و استقبال از این خانواده شهید در دانشگاه گلستان برگزار می شود که خانواده ی این شهید بزرگوار صبح امروز از شهر آزادشهر برای شرکت در این مراسم اعزام شدند.

shahid 1 

shahid 1 

shahid 1 

shahid 1 

shahid 1 

shahid 1 

shahid 1 

shahid 1 

shahid 1 

انتهای پیام/