Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامي شهرستان آزادشهر از کاهش 17 درصدي وقوع سرقت در سه ماهه سوم سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، سرهنگ"محمدرضا اصلاني" در گفتگو با خبرنگار ما، با تشريح اين خبر گفت: مجموعه نيروي انتظامي مسئوليت خطير، مهم و حساس مبارزه با جرائم به ويژه سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا، جرائم خشن و مخلان نظم و امنيت را عهده دار است.

وي ادامه داد: مبارزه جدي و قاطع با مجرمان جرائم خشن و مهم در کوتاه‌ترين زمان ممکن و معرفي مرتکبان به دستگاه قضايي، شناسايي و دستگيري متهمان فراري و تحت تعقيب، کشف جرائم مرتبط سال‌هاي قبل به خصوص در حوزه سرقت، استمرار تشديد اقدامات در امر پيشگيري و مقابله با آن بخشي از اقدامات و اولويت‌هاي پليس در سال جاري بوده است.

فرمانده انتظامي آزادشهر خاطرنشان كرد: با تشکيل قرارگاه مبارزه با سرقت و رصد آخرين وضعيت فعاليت سازماني اين جرم به نحوي که با هدايت تيم هاي عملياتي، باعث از بين بردن زمينه‌ها و بسترهاي وقوع جرم، شناسايي و انهدام باندهاي مجرمانه منجر به مهار وقوع و دستگيري سارقان سابقه‌دار فعال در ارتکاب اين دسته از جرائم شده است.

سرهنگ اصلاني متذكر شد: طي بررسي آماري در سه ماهه سوم سال جاري نسبت به مدت مشابه، وقوع سرقت‌ها در شهرستان 17 درصد كاهش داشته است.

وي با اشاره به آخرين وضعيت سرقت‌هاي حوزه استحفاظي، بيان کرد: با کاهش وقوعات خوشبختانه در بحث وقوع سرقت موتورسيکلت 37 درصد، اماکن خصوصي 42 درصد و منزل 11 درصد کاهش را نشان مي‌دهد.

اين مقام انتظامي در پايان ضمن قدرداني از همكاري مردم با نيروي انتظامي در شناسايي و كشف جرم، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعاليت هاي مجرمانه مراتب را در سريع‌ترين وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/