Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: رسالت ما ایجاد انگیزه و امید در مردم و حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش تیتر آزاد، سید علی میر باقری در جلسه روابط عمومی ها و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان آزادشهر، برگزاری انتخاباتی سالم در جهت صیانت از آرای مردم را وظیفه مجریان انتخابات بیان نموده و به ایجاد هماهنگی بیشتر بین اعضای ستاد و ستاد اصلی و فرعی حوزه انتخابیه تاکید نمود.

وی وجود کاندیداها با تفکرات سیاسی متفاوت را باعث رشد سیاسی جامعه دانسته و به ذکر پاره ای از اقدامات صورت گرفته در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم در استان اشاره نمود.

میرباقری با بیان اینکه، در جمهوری اسلامی ایران انتخابات بسیار زیاد و متنوعی برگزار شده است، اذعان داشت: حکومت جمهوری اسلامی توسط انتخابات و مردم در این کشور نهادینه شد.

وی افزود: در آستانه یکی از حساس ترین انتخابات هایی که در کشور رقم خواهد خوردهستیم و باید سعی و تلاش کنیم در مردم ایجاد انگیزه و امید شود و انتخابات پرشور و حداکثری برگزار شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی به انتخابات به صورت جزیره ای نگاه نکنند و رسالت ادارات و ما این است که انتخابات پرشور برزار شود و در تحقق این موضوع تمام همکاری لازم را با فرمانداری شهرستان داشته باشند.

میرباقری با شاره به اینکه، هر چه در محیط کاری به مردم خدمت کنیم، کم است و این خدمت ها ماندگاراست تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث افزایش اقتدار نظام و دولت می شود.

وی در پایان بیان کرد: روابط عمومی ها به عنوان، چشم و زبان یک اداره هستند؛ هم باید خوب ببینند و هم خوب منتقل کنند که مهم تر این است که درست و دقیق منتقل کنند و تمام تلاش خود را در تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشرو بکار بندند.

انتهای پیام/